Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hmm, öppna en GM ticket och skriv att det var din bror som deletade din char, vem vet dom kanske kan hjölpa till för en gångs skull :)

JA det går min kompis fick tillbaka sin 42 druid som han deletade för typ 6månader sen förra månaden ^_^ sen deletade en annan kompis sin druid och tog tillbaka den direkt :wub: den hade t och med deserter kvar -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns många addons som vissar %. Men föredrar Ct-mods Unit frames som funkar utmärkt.

http://www.ctmod.net/downloads.ct

Ladda ner CT_MasterMod, är ett måste för det ska funka sen tankar du bara CT_UnitFrames.

Glömde säga att jag hitta en (dock inte CT) och den funkar bra men jag kan inte se mitt eget HP i % :P

@Stell:Ska du inte komma in och lvla din Wlock lite :rolleyes: ? Så tråkigt på Emeriss just nu ända kul idag var när pyrro (Lindström på forumet) gjorde nåra HK åt mig i Stv (se bild)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glömde säga att jag hitta en (dock inte CT) och den funkar bra men jag kan inte se mitt eget HP i % :P

@Stell:Ska du inte komma in och lvla din Wlock lite :rolleyes: ? Så tråkigt på Emeriss just nu ända kul idag var när pyrro (Lindström på forumet) gjorde nåra HK åt mig i Stv (se bild)

Kan väl komma in en stund antar jag. Håller iofs på att lvl min Mage som är lvl 24 nu, men tror jag har tid en stund medans guilden är i AQ40. Måste dock sticka tills Onyxia som är efter AQ. Får hoppas dom dödat Twins idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glömde säga att jag hitta en (dock inte CT) och den funkar bra men jag kan inte se mitt eget HP i % :rolleyes:

Jag kollar eget Hp igenom Esc / Interface Options / Display / Enable Status Bar Text. På så sätt ser du XP, Rage & Health. Edit: Ah du ville ha det i procentform. :P

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan väl komma in en stund antar jag. Håller iofs på att lvl min Mage som är lvl 24 nu, men tror jag har tid en stund medans guilden är i AQ40. Måste dock sticka tills Onyxia som är efter AQ. Får hoppas dom dödat Twins idag.

:rolleyes: ´hehe var nog inte inne samtidigt som du men kan vi inte bestäma tid så vi går in samtidigt (lr så kan du campa online -_-:P ), typ imorn efter 16.00 eller nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som kan visa en bra Druid spec? Alltså för Healers.

Lvl?

lvl 60 perspektiv så kan du ha allt från 21-51 i resto för att ha en bra healer build.

21: Fixa NS. Ett måste om du ska köra resto, en instant heal / 3min.

31: Innervate. Nästa stora steg. Mycket bra spell som är ungefär som en Major mana pot.

51: Alla talentpoints i resto. Lite overkill enligt mig, men kan vara bra i vissa fall. Reduced threat och bättre Tranq. Inte för man använder den nångång, men aja.

0/30/21 för feral med NS.

9/11/31 för en "normal" resto build med Innervate men även feral charge som kan vara bra.

0/0/51 Overkill för en som bara vill vara en healbot.

Sen finns det hur många olika builds som hellst. Själv kör jag på 12/0/39. Lite extra på Resto för att maxa heals och sen i balance har jag imp. wrath(5/5) och imp. moonfire(5/5) + 20% länga räckvidd på spells(2/2).

------------------

Guilden dödade precis Twins i AQ. Bilder kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så våldtog Dreadlords Hakkar =) Aegis of the bloodguard droppade, även eye of hakkar, ena våran dragonstalker hunter fick Eye of hakkar och våran MT fick shielden :D Vi ska te MC på söndag o planerar en aq20 raid. När jag fått Doomulus prime ,tycker ni det är värt att skaffa Crusader enchant på den eller ska ja jag något lite "lättare" ? som Fiery wep eller så. Tack för mig puss o kram

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...