Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Ush, hur orkar du? Blir ganska tråkigt att bara köra pvp hela tiden.

När jag PvPade förut så blev jag trött på PvP när jag blev Knight. Nu är jag Knight igen och har en PvP grupp som vinner 95% av alla WSG och AB :wub:. Så det är roligare nu :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar en sak, jag har precis börjat spela en druid (lvl 14) och är resto, men en kompis säger att det suger att lvla med, så ska jag bli resto eller feral?

Edit: jag menar blir jag 30 lika snabbt som resto som feral?

Kommer du ihåg min druid? när vi lirade tillsammans o du hjälpte mig fixa fiskar? xD Den druiden var feral, jag speccade om vid lv 25 till resto, allt gick mkt bättre, med tanke på att jag fick starkare mark of the wild, starkare healings som drog mindre mana, Cat form kan man ha även om man inte är resto speccad ,enda "+" catform får i feral trädet är typ lite atak power o crit chance, så... NATURES SWIFTNESS FTW! :P

Körde zul gurub igen, nitade lite bossar o fick lite DKP, inte så mkt med det, aja, jag har typ 60% kvar för att bli blood guard så ja tänkte försöka fixa det tills på onsdag så ja kan köpa mina Bloodguards boots. Jag tänkte köra scholomance imorgon IGEN <.< så ja kanske kan få min förbannade hjäl. Så jag tänker bara fixa en valor del till, dvs helmen så ja får 6/8 valor, för blood guard bootsen är bättre än valor bootsen, och legsen jag har nu är nästan lika bra som legs of valor, så ja tänkte inte köra stratholm UD o döda baron o jävlas :wub: hatar det , plus att 8 till alla resistance (det är 8/8 bonusen) SUGER, inte värt att skaffa dem för 8 i alla resistance... sen så när våran raidleader kommer överens med resten av ledarna så ska vi pallra oss till aq20, så ja kan få min Doomulus prime. Så har lite att grejja men men...får hoppas att jag får helm of valor imorn...godnatt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar en sak, jag har precis börjat spela en druid (lvl 14) och är resto, men en kompis säger att det suger att lvla med, så ska jag bli resto eller feral?

Edit: jag menar blir jag 30 lika snabbt som resto som feral?

Du lvlar segare som feral speccad i början.

Feral trädet blir inte bra förens lvl 25-30.. Så det är inte värt, specca feral vid lvl 40 om du ska va feral.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller suger alla som spelar Alliance... >.< iaf på min server.

Levlade upp min Paladin till 60 bara för att. Har nu blivit utskälld och kickad från samtliga instance grupper för att jag har healat eller rollat på healing gear.

Gjorde en BRD run i hopp om at bli attuned. Det börjar med att jag får lära warriorn hur man tankar och roguen att han andvänder sina vapen helt fel.(1.50 svärd mainhand 2.20 offhand, warriorn tankar i battle stance utan sunder armor.)

Det dropade ett par Legs som alla passade på. Bara jag som velade ha dem.

Legsen jag hade: Plate 600 armor or so. 15 Stamina 15 Intelect (Notera att dessa var de byxor jag hade när jag skulle heala)

Legsen jag tog: Cloth 100~ armor. 8 Stamina 7 Intelect 18 Spirit +40 Healing.

Efter att ha vunnit Cloth byxorna blir allatok sura och hotar med att reporta mig till min GM. Jag "ninjade" dem tydligen. (Ingen velade som sagt ha dem de velade ha pengarna från vendor)

Nästa boss och nästa item. Mail Bracers 10 Fr 10 Spirit 10 Agility. Återigen rollar alla i gruppen greed.(Det är jag och warriorn som kan ha dem på sig och han vill absolut inte ha dem) jag tar dem för Fr som vilken annan vettig människa som hellst skulle ha gjort. Nu lackar de totalt, Reportar mig till min GM och kickar mig ur gruppen ignore allt sånt. Herregud.. >.< Snälla säg att detta är ett undantag. Återgick snabbt till min Älskade shaman. =)

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick 40k honor igår :wub:

Ska snart äta så ingen idé att börja något än. Tänkte pvpa lite när jag kom hem men då började det åska o hålla på så det var bara o stänga av datorn o dra ut kabeln :ph34r: Tänkte köra scholomance idag o försöka få min förbannade hjälm. Efter det planerade scholomance-runnet tänkte jag pvpa lite till. Jag tänkte också ägna hela dagen imorn på PvP, vill få bloodguard så ja kan få mina söta boots B)

edit: när ni ändå höll på att prata honor fick jag 16k honor igår på typ.. 1 och en halv timmes pvpande :lol:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu börjat köra World Of Warcraft :wub:

Väldigt mysigt spel B)

En bild på min fina Gnom som jag döpt till PixiGnom :)

Saken bakom mig dödade mig lite senare :lol:

Härligt, vilken server lirar du på? :wub:

Edit: Dingade 40 med min paladin idag btw.. Har gått liiiiiiite segt mellan 37-40, inte lirat så mycket :ph34r:

Gratis mount ftw :wub:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...