Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Svar till Marky: För att StellHell tror han är någon jävla gud, kan allting och bara för att han har 100g och 2 epics på sin char så är han 1337 über SHIET ZOORRRR!!!!1!!1!1!!!!.

Ja, vad säger man.

Du är nog största whiner nooben jag sett.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?453790 - ägd

Och ja, jag vet mer än dig. Jag har spelat längre än dig, jag är högre lvl än dig och jag är en mognare spelare än dig som vet vad som ska göras när och hur.

Att kalla mig gud är att ta i, men jag tar åt mig. Tack snutteponken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/point MAFIA_KING

/lol

När vi ändå håller på att visa MAFIA_KING vad vi går för, så tänkte jag lägga upp min char

Här

No shiet?

Spyr på hur nära jag är Honored med Zandalar Tribe, men jag har i princip slutat raida :wub:, fokuserar mer på PvP nu

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Biddade 80g för Crystal Spiked Maul hoppas jag får den

Bra pris för den. Den är ganska rare, och 80g är ingenting.

Om du gör ZG/AQ20 så tycker jag dock att Doomulus Prime är ett bättre val, och gratis dessutom.

Föresten, hade inte du Ice Barbed Spear? Själv tycker jag inte är värt 80g för knappt någon skillnad på vapen. Ok om det droppar, men att köpa känns onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/point MAFIA_KING

/lol

När vi ändå håller på att visa MAFIA_KING vad vi går för, så tänkte jag lägga upp min char

Här

Lol, vad du går för? när min kompis blev 60 så fick han lightforge set på en dag, nu har han kanske varit 60 i 15 dagar, nu sitter han med bara soulforge/lawbringer.

@ Stellhell: jag vet redan att du är full epic, jag är bara trött på att du ska vara sp jävla spydig och tro att du kan allt i hela världen bara för att du ADMIN!!!! 11!!11 1337 R0XX0RRZZZZZ MAN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, vad du går för? när min kompis blev 60 så fick han lightforge set på en dag, nu har han kanske varit 60 i 15 dagar, nu sitter han med bara soulforge/lawbringer.

@ Stellhell: jag vet redan att du är full epic, jag är bara trött på att du ska vara sp jävla spydig och tro att du kan allt i hela världen bara för att du ADMIN!!!! 11!!11 1337 R0XX0RRZZZZZ MAN!

Gör det dig till en bättre spelare för din KOMPIS gör något?

Min kompis lootade 3 World Drop epics på en dag. Gör det att jag har lootluck?

Det spelar ingen roll om jag är admin eller inte. Jag vet mer än dig, och de flesta andra eftersom de flesta som spelade när jag spelade har slutat (Mikolan t.ex.)

Du gör dig inte mindre till åtlöje föresten. Tror bara du är avis förstår du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, vad du går för? när min kompis blev 60 så fick han lightforge set på en dag, nu har han kanske varit 60 i 15 dagar, nu sitter han med bara soulforge/lawbringer.

@ Stellhell: jag vet redan att du är full epic, jag är bara trött på att du ska vara sp jävla spydig och tro att du kan allt i hela världen bara för att du ADMIN!!!! 11!!11 1337 R0XX0RRZZZZZ MAN!

Vad fan får dig att tro att jag bryr mig ett skit om din kompis?

Btw, <3 StellHell :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör det dig till en bättre spelare för din KOMPIS gör något?

Min kompis lootade 3 World Drop epics på en dag. Gör det att jag har lootluck?

Det spelar ingen roll om jag är admin eller inte. Jag vet mer än dig, och de flesta andra eftersom de flesta som spelade när jag spelade har slutat (Mikolan t.ex.)

Du gör dig inte mindre till åtlöje föresten. Tror bara du är avis förstår du.

Jag är avis! oh no, skulle inte tro det....dessutom så ville bara Marky flasha med sin lvl 60 som springer runt med ett halvt lightforge set, jag tyckte bara att han kunde gå och dö eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är avis! oh no, skulle inte tro det....dessutom så ville bara Marky flasha med sin lvl 60 som springer runt med ett halvt lightforge set, jag tyckte bara att han kunde gå och dö eller något.

Ja, vafan tänkte han på när han visade sin char. Han borde verkligen inte få leva villken idiot

... Fyfan vad skönt med lvl 20 och ghost wolf=D. Jag vet, jag vet. Serriöst game nick ;D

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är avis! oh no, skulle inte tro det....dessutom så ville bara Marky flasha med sin lvl 60 som springer runt med ett halvt lightforge set, jag tyckte bara att han kunde gå och dö eller något.

Vad är det med dig egentligen? Har du ADHD eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det med dig egentligen? Har du ADHD eller?

Han är bara avis för han har storhetskomplex.

Kan gämföras med penisstorlek. "Jag har liten snopp, nu måste jag visa mig coolare för att komma upp i samma nivå"

"Jag har bara låglvl chars, nu måste jag låtsas som jag vet lika mycket som alla andra för att komma upp i samma nivå"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är bara avis för han har storhetskomplex.

Kan gämföras med penisstorlek. "Jag har liten snopp, nu måste jag visa mig coolare för att komma upp i samma nivå"

"Jag har bara låglvl chars, nu måste jag låtsas som jag vet lika mycket som alla andra för att komma upp i samma nivå"

...And im rollin with the big boys on both :lol:

För att inte göra det här till spam så frågar jag "Vilken class är sämst?", alltså inte era personliga åsikter då. Kanske inte kan säga så eftersom alla har sin egen roll och det beror mycket på spelaren men om man ändrar frågan till "Vilken klass har minst priveliger(stavning? är det ens ett svenskt ord? xD)?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...And im rollin with the big boys on both :lol:

För att inte göra det här till spam så frågar jag "Vilken class är sämst?", alltså inte era personliga åsikter då. Kanske inte kan säga så eftersom alla har sin egen roll och det beror mycket på spelaren men om man ändrar frågan till "Vilken klass har minst priveliger(stavning? är det ens ett svenskt ord? xD)?"

Att inte utgå från egna åsikter blir svårt, eftersom det är det enda vi har.

Sen beror det nog på PvP eller PvE syfte också.

Alla har olika överlevnadsmetoder som just deras klasser kan göra.

PvE säger jag Druider. Vi har absolut sämst dps i spelet och feral boostar dpsen, men inte så mycket.

PvP säger jag Mages. Cloth, lite liv. Enda gången en mage brilljerar är när dom står på långt avstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är bara avis för han har storhetskomplex.

Kan gämföras med penisstorlek. "Jag har liten snopp, nu måste jag visa mig coolare för att komma upp i samma nivå"

"Jag har bara låglvl chars, nu måste jag låtsas som jag vet lika mycket som alla andra för att komma upp i samma nivå"

:lol: ! :lol: 2bars till 40 och 32G fast nu ska min norske kompis som har 2 fult utrustade T2 chars (blir jag cool nu för jag känner han :lol: ) hjälpa mig fixa mount o sånt :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv klart :lol:

Men Stell jag som warrior tycker nog Wlock är den sämsta i pvp (vi snackar gankning i STV här inte BG) lr iallfall mot warriors :lol: Charge switch to berserker sen berserker rage=imun mot fear=dööööööd Wlock :lol:

Warlock är snuskigt svåra efter 60. Finns inte mycket som kan döda en lock som vet hur man ska spela mot varje klass. Jag vill höra dig säga samma sak när du dingat 60 om warlocks. lvl 40 ganking är inte PvP enligt mig.

Btw, är du inne nu? Kan komma in o lira lite med StellHell om du vill. Har ingen raid idag och alla är i AQ40 så jag bara lajjar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv klart :lol:

Men Stell jag som warrior tycker nog Wlock är den sämsta i pvp (vi snackar gankning i STV här inte BG) lr iallfall mot warriors :lol: Charge switch to berserker sen berserker rage=imun mot fear=dööööööd Wlock :lol:

Eller så blir du totalt ägd :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warlock är snuskigt svåra efter 60. Finns inte mycket som kan döda en lock som vet hur man ska spela mot varje klass. Jag vill höra dig säga samma sak när du dingat 60 om warlocks. lvl 40 ganking är inte PvP enligt mig.

Btw, är du inne nu? Kan komma in o lira lite med StellHell om du vill. Har ingen raid idag och alla är i AQ40 så jag bara lajjar.

Eller så blir du totalt ägd :lol:

Mjo så kan man ju också se det :lol: ! men stell kan väl logga in nu, du dissa min ganking av ally vid 40 det är ju då det är som roligast o vara warrior (mkt HP fin fin Dmg) :lol: eller mkt Hp har väl 2400HP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...