Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

försa kill 100% honor

andra kill 75% honor

tredje kill 25% honor

fjärde kill 0% honor

Du måste ha dödat alla 4ggr innan du har lämnat 2 flaggor och tagit den tredje vilket betyder att resten bara är slöseri med tid <_<

Ehm, jag får då jonor points när jag har dödat mer än 4 (har antagligen fattat fel :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl 19 med min shaman nu. Hoppas jag blir lvl 20 ikväll så jag lär mig "ghost wolf"

Är det värt att skippa mount och köra på ghost wolf istället?

nej absolut inte! ghost wolf 40% snabbare

mount 60% snabbare

om du blir bra rank kan du få ett par skor som gör att du springer 55% snabbare med ghost wolf <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som om du stavar så jävla mycket bättre då, jävla noob.

Fråga: Varför är du så sur?

*Gömmer mig i ett hörn i hopp om att MAFIA_KING inte kommer med en spydig kommentar och kallar mig jävla noob eller CP-skalle*

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga: Varför är du så sur?

*Gömmer mig i ett hörn i hopp om att MAFIA_KING inte kommer med en spydig kommentar och kallar mig jävla noob eller CP-skalle*

Svar till Marky: För att StellHell tror han är någon jävla gud, kan allting och bara för att han har 100g och 2 epics på sin char så är han 1337 über SHIET ZOORRRR!!!!1!!1!1!!!!.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 epics och 100g, skulle inte tro det :wub:

Men lägg upp din char så får vi se?

Jag är level 46 Night Elf Rogue, jag har speccat som sword och har crittat 950 max, jag har även en White Striped Tiger mount och just nu har jag 45g.

Edit: och jag har slutat så.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej=D Är man rank 0 från början? Jag skaffade wow förra veckan typ. Har ca 160 kills i pvp

tror man måste vara lvl 58 eller nått för att använda skorna också :wub: men köp mount 100g är ingenting sen.

MAFIA_KING: Stell hell är iaf bättre än dig på wow och vet mer än dig om wow.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Le... lev... le... leve... level 17 Druid! :)

Satan så imba jag är, har ultragear för min level, är grymt eftertraktad eftersom servern jag spelar på (Vek'nilash) är närapå druidtom (finns dock extremt många 10 och under).

Älskar att spela healer.

Den servern är trevlig om man kan svenska och är horde. :wub:

@Shaman skor: Om man inte har den där talenten som gör Ghost wolf instant(eller om det är 1 sec cast) så är ju dom helt värdelösa om man har mount? Btw är inte det en set bonus från rank 7-10 set, som warrior får man ju 10 sec mindre coolie på intercept.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den servern är trevlig om man kan svenska och är horde. :wub:

@Shaman skor: Om man inte har den där talenten som gör Ghost wolf instant(eller om det är 1 sec cast) så är ju dom helt värdelösa om man har mount? Btw är inte det en set bonus från rank 7-10 set, som warrior får man ju 10 sec mindre coolie på intercept.

Neh dom är bra i warsong gulch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...