Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jadå jag total ägde varje WSG jag hade alltidmest killingblows och så. Jag blev sergeant med min 29 hunter på några dagars pvpande. Men jag pallade inte ha en "Twink" något mer, så jag lvlade upp han till 31.

Hunters, druids och shamans är imba i WSG.

10 hunters med DS/GS gear. Dom smekte. (folk från dom bästa guilderna. UE är min guild)

[bild]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så gjorde Dreadlords ZG igen då :) igår natt blev ZG ressetat så , idag körde vi om, ni nitade boss 1-6 utan att wipa, vi tar 7-10 imorn :) förhoppningsvis, på lördag hoppas jag på AQ20 och på söndag e det Molten core, fast då kan jag inte joina för jag har skolarbete att göra :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN! Jag vill ha min mage på min main server.

Känns så jävla useless att lvla upp en lvl 60 mage på en annan server. Dock så är mage sjukt kul att spela.

Ska iaf lvla upp lite på den. får se om jag kan få med lite mer folk. Talnivarr är våran horde server. är typ 7 pers från guilden som spelar där. 2 lvl 60's och 5 som är 40 o neråt. Får se vad som händer, om jag orkar blir det att göra en mage på min main server också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo mage är kul, tyckte det var astråkigt först men när jag lvlat den till 20 så blev det genast roligare. Bara det att min mage sitter fast på gamla Bladefist(högst 10 personer i IF samtidigt så low-pop är den efter migration) och man kan inte göra nya chars på Outland :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När min brors kompis såg att jag spelade WoW börjdade han prata med mig lite, berättade att han hade en lvl 60 undead rouge och att han skulle sluta spela nu när sommaren kommer. Så jag ska göra en char på den servern så jag kommer få mellan 90-200 guld. men etersom jag inte känner någon IRL polare på denna servern så lvlar jag upp den till lvl 19 och pvpar med dom bästa sakerna jag får råd med.

Låter det som någon bra idé? Kommer nog tröttna snabbt eftersom jag inte har några polare på servern'

Nice alpha. Scrn på shouldersana?

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När min brors kompis såg att jag spelade WoW börjdade han prata med mig lite, berättade att han hade en lvl 60 undead rouge och att han skulle sluta spela nu när sommaren kommer. Så jag ska göra en char på den servern så jag kommer få mellan 90-200 guld. men etersom jag inte känner någon IRL polare på denna servern så lvlar jag upp den till lvl 19 och pvpar med dom bästa sakerna jag får råd med.

Låter det som någon bra idé? Kommer nog tröttna snabbt eftersom jag inte har några polare på servern'

Nice alpha. Scrn på shouldersana?

Fråga om du kan få köpa hans acc istället imo.

Och RL polare är inget problem. Bara jobbigt att ha folk man känner online. Blir bara massa hjälpande hela tiden. Jag känner inte en enda RL på Sunstrider.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga om du kan få köpa hans acc istället imo.

Och RL polare är inget problem. Bara jobbigt att ha folk man känner online. Blir bara massa hjälpande hela tiden. Jag känner inte en enda RL på Sunstrider.

Ska nog göra det^^ Fast ska nog lvla min shaman till lvl 60 först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har et par frågor :)

1. Vad e loota? Ninjaloota?

2. Vad är PvP

Jag hade en till fråga men glömde bort den :o

aja... svara gärna -_-

1. När du plockar upp loot från ett monster.

Ninjalooting är när du tar något för någon annan eller tar något du inte kan använda eller inte är bra för dig. T.ex. En Warrior kan använda alla sorters armor, men använder plate som standard(lvl40+). Låt säga att denna warriorn tar ett Cloth föremål före en Mage t.ex. Det är Ninja Looting. Samma sak om en Mage skulle ta en Plate item före en Warrior eftersom Mage's inte kan använda plate.

2. Player vs Player. Alltså, du spelar mot någon annan spelare istället för en NPC (PvE).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. När du plockar upp loot från ett monster.

Ninjalooting är när du tar något för någon annan eller tar något du inte kan använda eller inte är bra för dig. T.ex. En Warrior kan använda alla sorters armor, men använder plate som standard(lvl40+). Låt säga att denna warriorn tar ett Cloth föremål före en Mage t.ex. Det är Ninja Looting. Samma sak om en Mage skulle ta en Plate item före en Warrior eftersom Mage's inte kan använda plate.

2. Player vs Player. Alltså, du spelar mot någon annan spelare istället för en NPC (PvE).

Aha, tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...