Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hehe, hade precis samma problem, satt helt förtvivlad framför datorn när jag dinga lvl 40 och bara hade 48g xD men som tur är har man en shysst polare (lvl 60 mage) som man kan låna lite stålar av...

Det ljusnar :D Jag har 24G får 20G av en kompis och lite av nåra fler + Att Lindström (Pyrro i wow) ska betala mounten åt mig (64G ist) :huh::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ljusnar :D Jag har 24G får 20G av en kompis och lite av nåra fler + Att Lindström (Pyrro i wow) ska betala mounten åt mig (64G ist) :huh::)

Snyltare !

Edit: Kom på att jag hatar "In-game gold säljare", bjuder in 40 man raid och spammar sin hemsida... Chinese basterds !

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, laddade ner den där test realm cilent eller wtf. Installerade skiten samtidigt som jag spelade wow, när den vart klar så det wow som jag spelade på trycktes ner och sedan startade ett nytt wow upp. När "accepterare du bleh bleh bleh" kom upp så råkade jag trycka nej, gör det något tror ni? För jag får inte upp det där nu.. =/

Och när jag försöker kopiera en ny snubbe så blir det "sidan kan inte visas". =(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, laddade ner den där test realm cilent eller wtf. Installerade skiten samtidigt som jag spelade wow, när den vart klar så det wow som jag spelade på trycktes ner och sedan startade ett nytt wow upp. När "accepterare du bleh bleh bleh" kom upp så råkade jag trycka nej, gör det något tror ni? För jag får inte upp det där nu.. =/

Och när jag försöker kopiera en ny snubbe så blir det "sidan kan inte visas". =(

Nä det brukar komma upp hela tiden tills man accepterar, och "Sidan kan inte visas" är för att det är typ 60.000 som försöker på samma gång :D

Håll modet uppe!

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart skulle man grinda till epic mount?

@Xemtoth:Vart girnda du till epic mount?

Du kan nog ta det lilla lugna, 60 lär du inte få på 2 dagar.

EDIT!: HAHA jag fick han som snodde gutripper utslängd från guilden, så nu blev det inge mer MC/BWL för honom =)

Edit2: jag menar såklart hans main och hans alt.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan nog ta det lilla lugna, 60 lär du inte få på 2 dagar.

EDIT!: HAHA jag fick han som snodde gutripper utslängd från guilden, så nu blev det inge mer MC/BWL för honom =)

Edit2: jag menar såklart hans main och hans alt.

^_^ Det är inte jag som undrar (ägd ^_^) utan pyrro som är för lat får o gå in här o fråga :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha 39 nu då och har ju jätte mkt pengar :'( (20g yes)!

@Stell: Om du slutar me wow igen kan jag få din pengar då om du har nåra ^_^

Öhm, nej?

Skulle jag ge bort något till någon så skulle det bli till min RL polare isf.. Dock kommer jag inte ge bort nått om/när jag slutar. Man vet aldrig om man börjar igen och då är det bra att ha det kvar.

@MAFIA_KING: Sluta klaga på Testservers. Om du skulle komma in så skulle du inte kolla efter buggar ändå, Det är fan knappt ingen som gör det. Och tror inte blizzard bryr sig om du kommer in eller inte. Dom flera tusen andra spelarna kommer nog hitta mer fel än vad du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...