Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

:( Jag måste lvla lite då Jocke och jag har bestämt att vi ska ta guilden (dom högre lvlade) och raida westfall synd bara att min gubbe på den serven är 20 ;) och han 47 så här kmr frågan:Vet ni nå bra ställen där jag kan lvla rättså fort?

Kan inte så mycket om hordeställen men Ashenvale?

En gång när jag farmat DM och skulle precis ta FP till SW så dök det upp en rogue och stunlocka mig (w00t) Campa honom några gånger efter dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så var jag i Zul'Gurub med min nya guild (eller jag är nyjoinad), Dreadlords, förjävla bra guild enligt min mening, inte hardcore men bra. Dem har dödat hakkar och en del bossar i Molten core så knädes bra o joina dem, i vilket fall så fällde vi Venoxis och Jeklik. Jelklik's Crusher droppade, jag förlorade rollen med 1 roll :( surt , vi dödade venoxis och behöver endast döda första bossen i AQ20 o ta hans "venom sack" precis som jag gjorde med venoxis, så får jag min Doomulus Prime (w00t) Screen:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så var jag i Zul'Gurub med min nya guild (eller jag är nyjoinad), Dreadlords, förjävla bra guild enligt min mening, inte hardcore men bra. Dem har dödat hakkar och en del bossar i Molten core så knädes bra o joina dem, i vilket fall så fällde vi Venoxis och Jeklik. Jelklik's Crusher droppade, jag förlorade rollen med 1 roll ;) surt , vi dödade venoxis och behöver endast döda första bossen i AQ20 o ta hans "venom sack" precis som jag gjorde med venoxis, så får jag min Doomulus Prime (w00t)

Gz. :(

Klå detta på lvl 38 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aff..

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Iaf, min polare är GM i ett MC guild på en Normal server och dom var i stort behov av en Dwarf Priest.

Själva saken va att han på skoj sa att jag aldrig skulle klara att lvla upp en priest till 60 på mindre än 2 veckor. Dock så var mitt acc fruset sen igår, och jag har sagt att jag ska sluta.

Han fyllde på mitt acc med en månads playtime, och jag får nu 2 veckor på mig att dra upp en priest till 60 för att då direkt bli inbjuden till MC och Onyxia.

Bra att vara eftertraktad, men dåligt att jag nu måste spela mer än jag brukar och jag som sagt skulle sluta spela.. (w00t)

Taildo, lvl 14 Dwarf Priest på Aggramar. Snart i en instance nära dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aff..

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Iaf, min polare är GM i ett MC guild på en Normal server och dom var i stort behov av en Dwarf Priest.

Själva saken va att han på skoj sa att jag aldrig skulle klara att lvla upp en priest till 60 på mindre än 2 veckor. Dock så var mitt acc fruset sen igår, och jag har sagt att jag ska sluta.

Han fyllde på mitt acc med en månads playtime, och jag får nu 2 veckor på mig att dra upp en priest till 60 för att då direkt bli inbjuden till MC och Onyxia.

Bra att vara eftertraktad, men dåligt att jag nu måste spela mer än jag brukar och jag som sagt skulle sluta spela.. (w00t)

Taildo, lvl 14 Dwarf Priest på Aggramar. Snart i en instance nära dig!

Hoppas det går bra då! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

16.. :lol:

Nu blir det väl att slöspela på min druid igen då månaden ut.. Eller kanske lvla upp min mage, warlock eller rogue. Svårt. ;)

Ta wlocken ;)

Men idag tog jag en 41 warrior :) (jag är 38) och han charga mig :D:D fast jag körde dock med rataltion när jag tagit 50% av han (han hade nått sunket svärd som gjorde max 100dmg eller nåt sånt)! Btw Jag hatar ally som attackerar en precis när man dödat en mob eller håller på :lol:. Sen kan ni ju skänka en slant så jag får råd med mount, Antefreeman på Emeriss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mihi, drog till Ratchet, när jag anlände stod det 4 st Hordes i lvl 18-26 och sparkade på en Night Elf. Han skrek efter hjälp med jag han inte rädda han. Han ber efter min hjälp, han vill ha hämd. Hordisarna står och väntar på att han skulle respawna, då stealthar jag fram i catform. Dödade en på ett slag, byter snabbt till osynlig igen, nu har hordesen ställt upp dig i en ring, som om det skulle vara bättre försvar. Men iaf, ett av trollen råkar hoppa fram och då smäller jag till igen, Bam med någon super attack och så var han död. Nu börjar de återstående bli lite oroliga.. Jag fäller sedan den starkaste orc warriorn som gick på toa eller något, han somnade till, sedan när den stackars Troll Magen ser att hennes enda försvar faller till marken får hon ryck och hoppar runt. Då kör i normalform och spammar sönder med Moon Fire på henne, tills hon dör.

Sedan börjar jag tänka på att Ally alltid förlorar i wsg, så då låtar jag min ilska gå ut över de där stackars hordesn igen. Jag spårar upp dom, och följer efter dom i yttligare en timma, medans dom desperat försöker klara av något quest men jag hoppar fram och dödar dom hela tiden.

Mihi.

*skyddar mig hos den gröna snälla saken..*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta wlocken :D

Men idag tog jag en 41 warrior :D (jag är 38) och han charga mig :):lol: fast jag körde dock med rataltion när jag tagit 50% av han (han hade nått sunket svärd som gjorde max 100dmg eller nåt sånt)! Btw Jag hatar ally som attackerar en precis när man dödat en mob eller håller på :lol: . Sen kan ni ju skänka en slant så jag får råd med mount, Antefreeman på Emeriss

Adda mig på Friends, så kan vi antagligen spela imorgon(idag, torsdag).

Jag kommer logga in runt 2-3 skulle jag tro, och jag hänger i STV för det mesta och äger sönder allt där.

StellHell, 39 UD warlock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...