Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Jaha... trodde ni menade någon stad. Men jag har typ redan kollat på AH och det fanns bara en Wand till lvl 40. Så... inget vidare fynd.

Lesser Magic Wand: lvl 15

Greater Magic Wand: lvl 23

Lesser Mystic Wand: lvl 31

Greater Mystic Wand: lvl 35

Wands man kan göra med enchanting. Inge vidare bra wands faktist.

http://www.thottbot.com/?f=w

sök efter wands.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lesser Magic Wand: lvl 15

Greater Magic Wand: lvl 23

Lesser Mystic Wand: lvl 31

Greater Mystic Wand: lvl 35

Item leveln ja, men t.ex Lesser Magic Wand kan man använda på lvl 5 om man så vill, Greater Magic Wand på lvl 13 osv..

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu blir man ledessen.

Jag startar Wow.

Det lilla söta fönstret dyker upp, men nu dyker det inte upp några nyheter, om man inte startar om fönstret några gånger.

Jag trycker Play.

Jag kommer till inloggnings grejen, skriver in pass och name.

Allt laddas snabbt och jag väljer min kvinnliga druid karaktär, och trycker "ENTER WOLRD"

Efter några sekunder är jag i Stormwind i AH, nästintill naken.

Jag kan inte klä på mig, kasta spell eller kommunicera med andra spelare.

När jag testar att springa runt lite försvinner ibland snubbar ur tomma intet eller tvärtom.

Efter sekunder/min blir jag disconectad från servern. :lol:

Detta problem har jag haft förut någon gång förut, vad kan jag göra förutom att vänta?

Tacksam för svar. Hoppas någon kan hjälpa mig. ;)

Har upptäckt en sak nu. Baksidan av datorn, där man kopplar in bredbandsgrejzsladden lyser en lampa.

Denna lampa lyser grönt hela tiden.

Men såfort jag loggar in på Wow blir denna lampa orange, vilket tycker på dålig uppkopplinggrejz.. :P

Snälla, hjälp?

Nu har jag upptäckt en ännu skrämmande sak, testade att göra en nya käraktär, en warlock human och det fungerade hur bra som hellst, men så fort jag loggar in med min lvl 30 druid så lägger skiten bara av! Har skickat en massa mail och postat i forum och skickat till GM's.

Vad fan är detta? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag upptäckt en ännu skrämmande sak, testade att göra en nya käraktär, en warlock human och det fungerade hur bra som hellst, men så fort jag loggar in med min lvl 30 druid så lägger skiten bara av! Har skickat en massa mail och postat i forum och skickat till GM's.

Vad fan är detta? :'(

\World of Warcraft\

Deleta WTF mappen.... Borde funka efteråt :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

\World of Warcraft\

Deleta WTF mappen.... Borde funka efteråt :/

Jag bort den. Loggade in med min druid. Still naked in AH. Det gjorde ingen skillnad, eller.. När jag testade att köra med min lock, då så testade jag att gå till SW. Precis när jag kom dit började det flippa ut igen, kunde inte göra spells, vart förtvivlad och försökte fly ut till skogen men innan jag hann dit vart jag dizzad från servern.

Läskig glad min --> ;) - Haha, det här kommer jag skratta åt i framtiden, hahahahah..

--zomfgedit: Återställde wtf filen, försöker logga in med locken, går inte, testar att logga in med druiden, och så fungerar det! :P

Hoho, vilken lättnad efter så många dagar. =) Tack så mycket om det var din idé som hjälpte mig..

Ställde druiden på ett säkert ställe i skogen, en bänk.

Mämä, nu ska jag lägga mig.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser jag dåligt eller Crita du ca 4200 :) ?

Pfft, kan critta sådär också..med Gnomish Deathray :D

Btw, ett tips till alla palas (eeh..), om ni har Gnomish Deathray och kan använda Divine Favor, Holy Shock och Seal of Command så kan ni göra ruggig skada på mindre än 6 sekunder. Dödade en nästan full epic warrior i AB med denna kombination:

Först ser ni till att Divine Favor är på, sen "triggar" du Seal of Command. Rusa mot den fienden du tänkt slakta, se gärna till att han är ensammen också. När du väl är framme använder du Hammer of Justice och hoppas att han inte har Insignia of the Horde, börja använda Gnomish Deathray, när den gör skada på han så använder du antingen Holy Shock eller "Judga" Han med Judgement of Command. Förhoppningsvis så ligger han på låg HP eller så är han död :lol:.

Sist jag testade denna kombination så tror jag att jag gjorde ca 5000 skada på mindre än 6 sekunder :D. Kanske låter omöjligt, men det går. Vi får se om jag antingen lägger upp några bilder eller en film när jag gör den kombinationen.

Dock så är inte Gnomish Deathray så populär att använda för andra, en del kan tycka att det är lamt och en del tycker det är det värsta dom varit med om :D

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol: Som vanligt när man har mindre än 300 hp ska warriors komma och köra in en hammare i hjärnan på en och känna sig mäktiga för dom gjorde mycket skada när man är redan död :D

Jag är rätt så säker att den där warriorn hade mera än 300 liv.. låt mig vara nöjd bara :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

quote name='Marky' date='May 12 2006, 11:57' post='698986']

Pfft, kan critta sådär också..med Gnomish Deathray :D

Btw, ett tips till alla palas (eeh..), om ni har Gnomish Deathray och kan använda Divine Favor, Holy Shock och Seal of Command så kan ni göra ruggig skada på mindre än 6 sekunder. Dödade en nästan full epic warrior i AB med denna kombination:

Först ser ni till att Divine Favor är på, sen "triggar" du Seal of Command. Rusa mot den fienden du tänkt slakta, se gärna till att han är ensammen också. När du väl är framme använder du Hammer of Justice och hoppas att han inte har Insignia of the Horde, börja använda Gnomish Deathray, när den gör skada på han så använder du antingen Holy Shock eller "Judga" Han med Judgement of Command. Förhoppningsvis så ligger han på låg HP eller så är han död :).

Sist jag testade denna kombination så tror jag att jag gjorde ca 5000 skada på mindre än 6 sekunder :lol:. Kanske låter omöjligt, men det går. Vi får se om jag antingen lägger upp några bilder eller en film när jag gör den kombinationen.

Dock så är inte Gnomish Deathray så populär att använda för andra, en del kan tycka att det är lamt och en del tycker det är det värsta dom varit med om :D

Redigerad av coola
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffade Crusader till min lvl19 Warrior (WSG twink^^)

+100str och 125 heal när den proccar, helt OK för mig :D Skadade 201 i normal skada, min högsta critt är ~300.. Kul att one-hitta lvl11-14 snubbar :lol:

Och så ninjar du andras sköldpaddor. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...