Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Om du har gjort ett acc på cd keyn du har nu, sen tar bort acc, och vill skapa ett nytt så måste du köpa ett nytt spel, för cd keyn kommer inte funka.

det suger rätt så hårt asså :D blev bannad för att min polare hadde dlat en bot som lvlade åt honom på min dator så då får den jävlen köpa nytt åt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det suger rätt så hårt asså :lol: blev bannad för att min polare hadde dlat en bot som lvlade åt honom på min dator så då får den jävlen köpa nytt åt mig

Well, det är ju just därför man inte ska kunna göra så. :D

Blir man bannad så är det cd-keyn som blir bannad, inte dina chars.

Om du då blir bannad och kan ta bort ditt account så keyn blir fri igen så finns det inget sätt att banna nån ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag grindat med min tauren druid till lvl 32 på 2 dagar, men nu har jag ingen aning om vart jag ska grinda 32-34, vet ni vart man borde grinda på den lvln? :)

Hillsbrad Foothills, kanske Arathi Highlands också.

---

Jag har btw tröttnat lite på WoW, bara raida ZG, AQ och MC hela tiden. Man jag lirar lite på mina alts ibland.

Donvito - Tauren - Hunter - 28

Blackwido - Troll - Mage - 31

Trixo - Undead - Rouge - 18

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Adda mig på Friends, så kan vi antagligen spela imorgon(idag, torsdag).

Jag kommer logga in runt 2-3 skulle jag tro, och jag hänger i STV för det mesta och äger sönder allt där.

StellHell, 39 UD warlock.

Sry slutar halv 4idag ock kommer (på torsdagar) hem cirka 16:40 då bussen går 16:20 :(

Men imorn slutar jag 1 och min buss kmr 2 så jag är hemma till halv om du vill köra/// Antefreeman Emeriss :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hillsbrad Foothills, kanske Arathi Highlands också.

---

Jag har btw tröttnat lite på WoW, bara raida ZG, AQ och MC hela tiden. Man jag lirar lite på mina alts ibland.

Donvito - Tauren - Hunter - 28

Blackwido - Troll - Mage - 31

Trixo - Undead - Rouge - 18

Håller med, WoW e inte som när man börjat, tröttat en hel del faktist, men som hoss stellhell så har wow sabbat mitt sociala liv skapligt mkt, btw Don Vito xD viva la bam eller? :teehee:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gnome warlock är ju skit coolt :teehee:

Usch! nej det är det inte.

har inget in-game screen och kan inte ta ett för jag orkar inte dra mitt lata arsle in till stan och köpa ett gamecard.

Gjorde den i wow modelview 0.47 litesnabbt sådär men så ser han iaf ut.

Redigerad av Aykaramba
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...