Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Öhm, nej?

Skulle jag ge bort något till någon så skulle det bli till min RL polare isf.. Dock kommer jag inte ge bort nått om/när jag slutar. Man vet aldrig om man börjar igen och då är det bra att ha det kvar.

@MAFIA_KING: Sluta klaga på Testservers. Om du skulle komma in så skulle du inte kolla efter buggar ändå, Det är fan knappt ingen som gör det. Och tror inte blizzard bryr sig om du kommer in eller inte. Dom flera tusen andra spelarna kommer nog hitta mer fel än vad du gör.

Varför skulle jag inte? du vet ju ändå inte vad ajg skulle eller inte skulle göra, så håll käften bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu är jag lvl 29 med min Night Elf Hunter. Japp, jag hoppas bli 30 snart så att jag kan lära mig Freign Death där man kan fejka sin död.

Aja, för nån timme så körde jag WSG (Warsong Gulch). Allt gick bra. 0/3 till Hordes och 2/3 till Alliance. Allt var bra tills nån idiot vid namnet Neutrolizer (eller nåt) hoppade in och tog Flaggan. Som sakt, vi blev glada och hoppades vinna inom de sista 20 sekunderna. Men nej nej. Så kallade "idioten" stannar och vill inte lämna flaggan. Allt mer folk börjar tjata men nej nej.

The Happy Ending: Till slut dog killen efter att sprungit i 20 minuter och skrivigt "Fucking Newbies!". Anledningen till att han gjorde detta var för att han "trodde" att man får mer Honor när man står still med flaggan.

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu är jag lvl 29 med min Night Elf Hunter. Japp, jag hoppas bli 30 snart så att jag kan lära mig Freign Death där man kan fejka sin död.

Aja, för nån timme så körde jag WSG (Warsong Gulch). Allt gick bra. 0/3 till Hordes och 2/3 till Alliance. Allt var bra tills nån idiot vid namnet Neutrolizer (eller nåt) hoppade in och tog Flaggan. Som sakt, vi blev glada och hoppades vinna inom de sista 20 sekunderna. Men nej nej. Så kallade "idioten" stannar och vill inte lämna flaggan. Allt mer folk börjar tjata men nej nej.

The Happy Ending: Till slut dog killen efter att sprungit i 20 minuter och skrivigt "Fucking Newbies!". Anledningen till att han gjorde detta var för att han "trodde" att man får mer Honor när man står still med flaggan.

:rolleyes:

Han menade att ni får mer honor av att fortsätta döda medans det står 2-0 och hålla flaggan, så kör jag alltid när vi leder med 2-0 så håller vi flaggan och köttar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar att spela healer.

Ju, det för fint. Alltid någon som behöver en när dom kör party. =)

Stör mig att jag ibland inte får attackera någon, bara healing,

om jag råkar drämma till någon så säger dom

"NO KEMOI ONLY HEALING!" *En till smäll* "FFS USE YOUR %&!!"¤%% MANA TO HEAL UZ!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ju, det för fint. Alltid någon som behöver en när dom kör party. =)

Stör mig att jag ibland inte får attackera någon, bara healing,

om jag råkar drämma till någon så säger dom

"NO KEMOI ONLY HEALING!" *En till smäll* "FFS USE YOUR %&!!"¤%% MANA TO HEAL UZ!"

Get use to it :ermm: Healing är förjävla kul, min 30 druid var feral förr, nu har jag restoration, Druids e förjävla roliga healers. hatar dock att köra priest ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...