Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Warlock är snuskigt svåra efter 60. Finns inte mycket som kan döda en lock som vet hur man ska spela mot varje klass. Jag vill höra dig säga samma sak när du dingat 60 om warlocks.

W0rd, snuskigt var ordet. Så här är min lista över PvP(duel mot pala/shaman) för warriors:

Shaman, utan imbaw00tg34rub3rcritt.

Rogue, även om han attackerar först om man har bra gear.

Mage, Trinket<3

Druid, Moonkin kan vara rätt jobbigt, Stealth+"Cat Ambush"+Bear form också men man vinner oftast i längden p.g.a deras dps.

Hunter, beror helt på spelaren.

Paladin, pain in the ass oftast.

Warlock, beror på spelaren som sagt.

Shadow Priest=wtf?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är avis! oh no, skulle inte tro det....dessutom så ville bara Marky flasha med sin lvl 60 som springer runt med ett halvt lightforge set, jag tyckte bara att han kunde gå och dö eller något.

Mm, visst är han gullig? Spöar säkert skiten ur dig också, bara du inte ropar på din kompis :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon biddade över hammern så ja fick den inte, aja i helgen får jag antaglgien Doomulus prime så jag ska inte gnälla. Gjorde ZG idag, nitade 4 bossar utan att whipa; Jeklik,Venoxis, Spindel bossen och raptor bossen, jag fick Bloodsoaked paulderons, bra tankning shoulders. Imorn e det Zul gurub igen då, får se när det blir aq20 :lol:

edit: payade endast 75 DKP för dem :lol:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej!

Fortsätter man döda får man mer honor points.

Du får nästan 2k honor när du vinner, du får ingenting i längden på hk's precis som ZalCiNoWa sa. Varför tror du premades går ut på att krossa det andra laget och vinna så fort som möjligt istället för att farma hk's? För man får pisskit honor av hk's, och ingen rep heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev lvl 30 igår... köpte Feign Death (fejka döden). Hittills har den bara funkat på PVE... lite synd.. hade hoppas på att fejka döden på PVP.

:)

Kan någon säga vad som är så bra med Hunters?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev lvl 30 igår... köpte Feign Death (fejka döden). Hittills har den bara funkat på PVE... lite synd.. hade hoppas på att fejka döden på PVP.

:)

Ibland finns det faktiskt folk som går på det, för länge sen, så questa jag i azshara, kom det 2 lvl 47, attackerade mig, tryckte på feign death, de trodde jag var död, tog deras quest sak och stack vidare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Operation Dagsverk utfört!

Dinga lvl 40 och skaffa mount på en altchar. [x]

Hunter är de bästa i PvE, snabbast grindare, kan ta flera mobs sammtidigt o.s.v. De är helt okej i PvP också och angående Feign death så kan du använda den i pvp för att gå ur combat så du kan lägga en ice trap.

GZ Stellhell

Är hunter bra i pvp innan 40 (om spelarn är halv bra)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GZ Stellhell

Är hunter bra i pvp innan 40 (om spelarn är halv bra)?

Jadå jag total ägde varje WSG jag hade alltidmest killingblows och så. Jag blev sergeant med min 29 hunter på några dagars pvpande. Men jag pallade inte ha en "Twink" något mer, så jag lvlade upp han till 31.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadå jag total ägde varje WSG jag hade alltidmest killingblows och så. Jag blev sergeant med min 29 hunter på några dagars pvpande. Men jag pallade inte ha en "Twink" något mer, så jag lvlade upp han till 31.

Usch fy vad jag hatade Hunter's Mark som rogue i 20-29 WSG annars ägde jag. Måste posta bilden igen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...