Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vad gör en rouge?B)

Vad e den bra på?

En rouge kan stealtha (Bli osynlig) och attackera sina offer med snabba slag med sina daggers eller swords.

Rouge enligt blizzard:

Hemmastadda i skuggorna och skickliga på att gömma sig känner sig rogues mest bekväma då de arbetar i bakgrunden. Att förvränga händelser till sin egen fördel och bara attackera när övertaget är som störst, är de saker en rogue är bäst på. Med sina sluga trick, psykiska förmågor, och skicklighet i att dölja saker och förklä sig, har rogues ingen svårighet att finna arbete som tjuv, mördare, spion eller lönnmördare.

Om Warriors är den klass som kan ta mest skada så är Rogues den klass som utdelar mest skada i närstrid. Förutom smidiga attacker som backstab och swift strikes så kan denna klass också använda sig av gift för att förbättra sina attacker. Giftet kan användas på två sätt. Antingen förbättrar man skadan på sina attacker, eller så tar fienden skada under en viss tid. En annan fördel som Rogues har är färdigheten Stealth som gör att du kan smyga dig förbi dina faror eller smyga omkring vid fiendens läger för att komma på olika taktiker mot dem. Eller varför inte smyga fram till en NPC och stjäla lite pengar från dem med färdigheten Pickpocket?

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min lille elf

EDIT: Jag vet att mina resistance är dåliga men jag har brygt en ny potion. Minor Resistance Potion så. Jag kan öka dom till 25 i 30min... (tror jag).

Du vet att du gör rätt lite skada med både ranged och melee va? aja jag lägger upp en bild på min hunter imorrn (som också är 32 B) ).

Edit: vad har du för vapen och off hands ?

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min lille elf

EDIT: Jag vet att mina resistance är dåliga men jag har brygt en ny potion. Minor Resistance Potion så. Jag kan öka dom till 25 i 30min... (tror jag).

Det är bara i 3min.. Och du har ingen anledning att ha bra resistance. Inte pre-60 iaf.

Förövrigt drog jag min mage upp till lvl 20 idag. från 15-20 under morgonen. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att du gör rätt lite skada med både ranged och melee va? aja jag lägger upp en bild på min hunter imorrn (som också är 32 B) ).

Edit: vad har du för vapen och off hands ?

Hur ska jag öka min Ranged och Melee?

EDIT: På bilden håller jag en Torch just då för skojj skull. Annars är dessa mina vapen.

[Electrocutioner Leg] och [sword of Corruption]

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En rouge fråga:

Om man har 2 daggers en med 1.40 i speed och en annan med 1.70 i speed. villken ska man ha i off-hand och villken i main hand?

Spelar väl ingen roll?... eller?... eller jag kanske skulle gissa på att du har den med mest DPS på Main och sen den svage på Off.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...