Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hade tråkigt så jag kolla på lite wow filmer då länka en kille mig denna http://video.google.com/videoplay?docid=-9...night+elf+style :D ! Om det är rätt så crittar han typ 5000, nu fick du nåt o bita Xemtoth :P

Det är inte speciellt svårt ^_^ Handlar bara om rage, Critta 2k med en "Illusionary rod" förut.

Edit: Riktigt keff redegering också... :lol:

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe den är nice! Kolla på alla Pat filmer också han är rätt så bra :P men han har ju healers (som alla klagar på) så det kanske inte blir så svårt då eller ^_^ ? http://video.google.com/videoplay?docid=46...q=Wow+Rogue+pvp han är fan kaxig när han backstabar i OG :lol:

Pat är sämst motha fuckah ! Warriors med healers är ostoppbara, han kan ha 10 hordes/ally på sig utan att dö...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pat är sämst motha fuckah ! Warriors med healers är ostoppbara, han kan ha 10 hordes/ally på sig utan att dö...

Men shit lägg ner med allt "pat suger" Jag tycker inte bara pat e bra för DMGen han gör utan sättet han spelar, han e cool, jag tvivlar på att någon utav er som säger att han suger kan slå lika hårt som honom.

:teehee:

edit: Jag är medveten om att en warrior med healer e i princip ostopbar, jag har testat själv, förjävla kul

edit2: Maydie har oxo healers i vissa scener i hans pvp video

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar....med flygande mounts så måste dom ju rebuila alla städer? med tanke på att man kan flyga in i dem nu..dom måtse ju ge dom ett "tak"...eller är det bara jag som är dum? xD

Har för mig man bara kan ha dom flygande mountsen i Outland :teehee:

Ok att man får dom på lvl 70

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men shit lägg ner med allt "pat suger" Jag tycker inte bara pat e bra för DMGen han gör utan sättet han spelar, han e cool, jag tvivlar på att någon utav er som säger att han suger kan slå lika hårt som honom.

:teehee:

edit: Jag är medveten om att en warrior med healer e i princip ostopbar, jag har testat själv, förjävla kul

edit2: Maydie har oxo healers i vissa scener i hans pvp video

Jag slår vad 20g att jag tar pat, få honom till min server och köp mig en Game card and its on

!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Outland är en annan värld om ja har fattat rätt.Ok portalen till Outland ligger i Blastedlands.

Ok är vaktad av Fellguards.Men Portalen kommer inte att funka innan expansionen :teehee: .

Om dem bara funkar i Outland så förstår jag inte vad som är bra med dem.

Edit: inga monster o så, men iaf

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...