Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Edit:Varför ska du sluta me wow stellhell skaffa Burning Crusade* (När det kmr ut) och börjar lira igen

Jag ska inte sluta. Jag har redan slutat.

Och varför jag slutade var för jag tröttnade på spelet helt enkelt. Vet inte om jag kommer börja spela igen, men vet iaf att jag inte kommer fylla på mitt acc under hela sommaren iaf. För fint för att sitta hemma och spela dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska inte sluta. Jag har redan slutat.

Och varför jag slutade var för jag tröttnade på spelet helt enkelt. Vet inte om jag kommer börja spela igen, men vet iaf att jag inte kommer fylla på mitt acc under hela sommaren iaf. För fint för att sitta hemma och spela dator.

Men till Hösten/vintern :angry: (we are looseing him guys :huh: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, there is nothing we can do. Har man tröttnat så har man, stell kanske har uppnått det han vill med wow, och nu kan han vila i fred utan att behöva tänka på sakerna han inte har gjort som han velat med wow. :huh:

Jaja, Men är badlands ett bra ställe och farma guld till mount? blev ej 40 den hör veckan :'( :angry: men 1,5 bars från 38 är inte fy skam (lr vad man säger)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...