Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Titta! :ermm:

Ville också säga att Blizzard verkar ha refreshat alla honor så... du kanske är Corporal idag? eller sergeant eller vad fan du vill bli :ermm:

Jag blev sergeant idag och jag gjorde WSG igår så. :)

EDIT: Kartan! olika städer är under attack.

Ett monster attackerar Cathedral i SW

(jag dog) Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker den nya patchen är den sämsta någonsin? >_<

Håller med..

Fast pvp grejjerna har blivit bättre, så har köpt massa nytt nu ofixat 21,10% crit chance :ph34r:

edit: Blev legionaire, uppdaterade även min allakhazam profil :lol:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville också fråga vad det ljusblåa i min XP bar betyder.

När du loggar ut i en av huvudstäderna (Darnassus, Stormwind eller Ironforge) eller ett inn får du rested. När du är rested och dödar ett mob, får du dubbelt så mycket exp som du egentligen skulle fått om du inte var rested.

Redigerad av Addepladde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag var någon i den guilden, skulle jag leta upp ninja lootern, spriga till djungeln o såga ner det träd han bor i var iofs inge warriorgrejjer så räcker me /gkick

Han tog Quickstrike Ring.. Det är ett dps item. Räknas som Warrior Item, eller ett item som en warrior vill och kan andvända. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han tog Quickstrike Ring.. Det är ett dps item. Räknas som Warrior Item, eller ett item som en warrior vill och kan andvända. :ph34r:

Ajjfan där fick du mig >_< aja tänkte grinda lite i WPL, vill ha revered me AD så ja kan fixa 5+ fire resistance på mina shoulders :lol: sen lite pvp sen lite matte i skolan xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...