Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Körde precis MC och Might Legs droppade igen, en warrior bida c.a 500 dkp på dem. ^_^ Själv fick jag ingenting förutom lite Dark iron som jag ninjade :P .

@Xemtoth: Ahh jag ligger också där på Ony preq, körde UBRS imorse för 20:e gången eftersom jag behöver valor shoulders, första gången de droppar för mig och jag blir outrollad av den sämsta tanken någonsin. Iaf vi kom till Drakki, wipe p.g.a keffa healers, sen lämnade folk raiden. =/

Määäh Valor shoulders..körde inte din guild ZG? Du kan ju få Bloodsoaked paulderons som jag har, är mkt bättre, om du är dps kan du ju även använda legionaire sakerna för dem har blivit fetare än valor ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Määäh Valor shoulders..körde inte din guild ZG? Du kan ju få Bloodsoaked paulderons som jag har, är mkt bättre, om du är dps kan du ju även använda legionaire sakerna för dem har blivit fetare än valor :P

Blivit? Valor har alltid varit sämst, Jag kan stå med 50% hp och jag tar en valor noob ändå. ^_^ Får försöka fixa Bloodsoaked då. ;) Bara det att guilden kör rolls i ZG.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, försöker skapa mitt ett gratis 10-dagarskonto på wow-europe.com. först står det "sorry, a problem blabla".. klickar jag igen står det "A mail is already sent" men jag får inget mail.

nån som lyckats med att skapa detta konto?

Ja, 5 stycken ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blivit? Valor har alltid varit sämst, Jag kan stå med 50% hp och jag tar en valor noob ändå. :rolleyes: Får försöka fixa Bloodsoaked då. :) Bara det att guilden kör rolls i ZG.

Är guilden lite "hardcore" liknande som kör typ 4-5 raids per vecka? för när dreadlords var rätt så små så körde vi oxo rolls tills vi kom högre upp

edit: Menade inte precis "hardcore" men som kör raids väldigt aktivit, hittade inte rätt ord

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man äntligen ska betala så har inte Account Management funkat på typ 1 vecka, jävla fittiga hor kuk blizzard, dom akn få suga av sig själva.

Buhuhuhuhhuhu, du tror det hjälper om du dampar ut här? Näe, precis. Sen klart att det blir problem med sidan och sånt, försök du hålla uppe en sida utan problem. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buhuhuhuhhuhu, du tror det hjälper om du dampar ut här? Näe, precis. Sen klart att det blir problem med sidan och sånt, försök du hålla uppe en sida utan problem. :rolleyes:

Problem ja, sidan har knappt funkat på 2-3 veckor, men kallar du det problem så visst. det är bara att dom inte orkar fixa sidan då.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...