Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Fan, så lack man blir. Blev disconnectad i ZG igår. Hade inte ens dödat någon boss. Förlorade internet : /. Aja, nu funkar det i alla fall, så ikväll blir det BWL ;). Och imorgon fyller man år, så lite oklart om man ska följa med till AQ40.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om man kan enchanta LEGS med health :D men aja, fixat Libram of Varocity, fick den gratis, är rätt dyr annars ;) Jahapp imorn blire Onyxia o MC :D

Fan, så lack man blir. Blev disconnectad i ZG igår. Hade inte ens dödat någon boss. Förlorade internet : /. Aja, nu funkar det i alla fall, så ikväll blir det BWL :D. Och imorgon fyller man år, så lite oklart om man ska följa med till AQ40.

Gratz iförskottt hoppas det går bra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack!

Jag har en fråga; Jag vill ju fixa 8+ strenght enchant i burning stepps, jag har Libram of Voracity och Black Diamond, sen behöver jag 4 Crystal force och 4 Whipper root tubers, vart får jag dem? hittar inga på ah ;)

Thottbot is always your friend! :D'

Edit: eller inte :D

Edit2: Det verkar som du får Crystal Force i Un'goro crater...enligt tb iaf.

Repeatable quest reward, 10 Green & 10 Blue Crystals at the Eastern Pylon in Unguro Crater
Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi dödade Onyxia på första försöket :> fick Eskhandar's Collar för att jag var den mest aktiva DPS warriorn :wub: min classleader berömmer mig väldigt mkt nu "more members should be like you" etc, känns riktigt kul :wub: vi blev på raidhumör och gick till MC o fick rangaros till 28% , inte illa för första försöket. Bloodfang och Nemesis helm droppade oxo ^_^ kändes bra coolt och komma med guilden o påla hennes huvve i orgrimmar :( en bild när vi dödat henne:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...