Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vart inbjuden till ZF nyss, vi skulle döda Godzilla, alla var ryssar och jag fattade ingenting om vad dom sa på hela tiden, när som inv mig så fattade jag att dom sa dom att dom hade mallet:en, sedan när vi kom fram till pling-plongen så säger en "drui sttart", and jag svarar förvådant "what?" och dom "u hav mallet!!!" och då "Noo?.."

Oh fyfan vad dom vart sura... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart inbjuden till ZF nyss, vi skulle döda Godzilla, alla var ryssar och jag fattade ingenting om vad dom sa på hela tiden, när som inv mig så fattade jag att dom sa dom att dom hade mallet:en, sedan när vi kom fram till pling-plongen så säger en "drui sttart", and jag svarar förvådant "what?" och dom "u hav mallet!!!" och då "Noo?.."

Oh fyfan vad dom vart sura... B)

Haha..och han heter typ Gaz'rilla eller nåt :P Godzilla haha xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett litet problem:

Ibland när jag loggar in till WoW så kommer en "bluescreen" upp och sen startas datorn om helt och hållet. Det kan även hända mitt under en spelsession. Någon som vet vad felet är? :P

Händer det enbart med WoW? :wacko: Isf kan du ju testa att installera om..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett litet problem:

Ibland när jag loggar in till WoW så kommer en "bluescreen" upp och sen startas datorn om helt och hållet. Det kan även hända mitt under en spelsession. Någon som vet vad felet är? ^_^

Hände min polare när han var maintank på en boss. tror det var citun dom dödade ^^ Men det har bara hänt han en gång tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...