KalleR Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Nå, fått den ännu? Närbild från min K750i: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/hc38cihjzs.JPG Bu! Dax att plocka ögonbrynen lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Dax att plocka ögonbrynen lite? Den där bilden är oerhört gammal. Tog den i november eller någonting sådant. Har det absolut inte sådär ställt mellan ögonen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Nå, fått den ännu? Närbild från min K750i: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/hc38cihjzs.JPG Bu! Zé pormask! Zé eyebrows! :'( Inte in till close-up för då jävlar! Redigerad 8 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Okej. Detta är lite av ett test. Jag köpte en ny mobil idag. Sonyericson Z610i tror jag. Det funkade inte riktigt att surfa med min gamla t800i men detta funkar fint ser det ut som. Jag kan inte köra lowfi versionen för då finns inte add reply. Nåja ska kolla imorgon om detta syns och blir rätt. Redigerad 9 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Okej, har fått min K750i nu. Är nöjd hittills iaf. Har inte hunnit kolla så mkt, håller på att göra slut på batteriet nu så jag får sätta den på dess lång-laddning. Vad ska jag använda Minneskort-addaptern till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Vad ska jag använda Minneskort-addaptern till? Minneskortsläsare(?) som inte tar ditt kort tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Här är en bild jag tog på bästa allt med min K750i, men jag kan medge att det inte ser så bra ut som det ska, synd att det blir mörkt så tidigt, btw är det här Norrtälje från ett "berg" i närheten Redigerad 9 januari, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Min w800i-kamera buggade, det står "öppna linsskyddet" så jag så hit min pilliga kompanjon och vi började med pillandet. vi skruvade upp skalet och hittade den hatade switchen som märker om skyddet är stängt eller öppet. vi slog våra kloka huvuden ihop och kom fram till att om vi la kniven över kiselledningarna så funkade kameran. vi började värma upp lödkolven för en omgång. då kom jag på att: vänta nu... nått är fel (jag är synsk) och sen sa jag: vänta lite.. vi kollar igen. sen så la jag lödet över dessa kiselledningar: det funkade inte . vi funderade lite och kom på att om det var ett tryck på knappen som bestämmer om den är öppen eller inte så funkade det. jag drog fram en gummisnodd och bet av en perfekt bit med mina vackra tänder och den tryckte vi på switchen. på med skalet och mobilen fungerar som en gud <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Vad ska jag använda Minneskort-addaptern till? Den gör så att ditt MemoryStick Duo, får samma form som Sonys äldre minneskort MemoryStick (och därmed passar i äldre prylar). Om det nu är en sån adapter som jag tror att du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Den gör så att ditt MemoryStick Duo, får samma form som Sonys äldre minneskort MemoryStick (och därmed passar i äldre prylar). Om det nu är en sån adapter som jag tror att du menar. Det är en tocken däringa sak: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Det är en tocken däringa sak: Japp, då stämde det jag sa, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Japp, då var iPhone här då! Eller det är officiellt att den kommer iaf. 3Q kommer den till sverige om det går som beräknat. Nästan helt befriad från fysiska knappar, man kommer tex kunna gå in på internet med hjälp av bluetooth 2. Den är även synkroniserad med googlemap. Helskön! Läs mer på apples sida här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Blir ju säkert smetigt på skärmen efter en stund då den inte använder stylus.. Men den har ju snygg design iaf.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Lär ju ta ett tag innan man får den för 1 kr om man förlänger sitt comviq abonnemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Hörde om den där på RixMorgonZoo i morse. Verkar skitfrän Inget man skulle tacka nej till iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 För ett tag sen så frågade jag hur man överför filmer som man själv har filmat från mobilen till datorn, fick som svar att det var något med "file manager" gick in på den och det stod "ej ansluten" men jag hade sladden i, fuck it tänkte jag och det rann ut i sanden. Men nu är jag i behov igen att överföra från mobilen till datorn och det står samma sak, vad ska jag göra? Har en Sony Ericsson k800i. Sen skulle jag vilja veta en bra sida eller nått där man kan föra över teman och ringsignaler gratis till mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Funderar på att skaffa en ny mobil. Och har funderat på den HÄR. Någon som har erfarenhet utav den och kan skriva ett par rader vad som är bra och dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Funderar på att skaffa en ny mobil. Och har funderat på den HÄR. Någon som har erfarenhet utav den och kan skriva ett par rader vad som är bra och dåligt? Kanonbra telefon. Min polare har en sån, och har sålt enhel del under min tid på siba. Under den tiden har ingen kommit in med den för reperation så hållbarheten är bra. Polaren hade en nokia innan som ser ganska likadan ut som denna (vet i fan vad den heter, men har skjutlucka iaf) och den hade han mycket problem med, gentemot denna som han inte har haft några problem med alls. Tycker den är helfräsh, och har funderat på att köpa mig en jag med, fast i vit färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kanonbra telefon. Min polare har en sån, och har sålt enhel del under min tid på siba. Under den tiden har ingen kommit in med den för reperation så hållbarheten är bra. Polaren hade en nokia innan som ser ganska likadan ut som denna (vet i fan vad den heter, men har skjutlucka iaf) och den hade han mycket problem med, gentemot denna som han inte har haft några problem med alls. Tycker den är helfräsh, och har funderat på att köpa mig en jag med, fast i vit färg. Okay, då blir det nog till att skaffa en sån där då. Tack för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Okay, då blir det nog till att skaffa en sån där då. Tack för svaret. Se bara till att pilla lite på den i butiken innan du köper den, lite annorlunda navigation som inte alla tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts