Jump to content

Välkomna till GTAsajtens Forum 2015!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Hahaha, sorry för offtopic, men det här verkar vara lite av ett chattfönster just nu ändå ;) Jag håller på att flytta ut en massa trådar från Övrig Kultur till Musik. Hittar lite guldkorn, såsom tråden Tor Lundmark av Cyper, 2008:

För er som vill ha gratis, laglig och framför allt bra/i] musik av Tor Lundmark så kan ni gå in på Songes.se

Det är folkrock, om någon undrar. Säg gärna vad ni tycker. Rekomenderar starkt ''bara en värld''.

 

Edit: Han suger.

Från en tid då det här med att ha ordentligt genomtänkta trådar inte var så viktigt :D:D:D 

 

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, sorry för offtopic, men det här verkar vara lite av ett chattfönster just nu ändå ;) Jag håller på att flytta ut en massa trådar från Övrig Kultur till Musik. Hittar lite guldkorn, såsom tråden Tor Lundmark av Cyper, 2008:

Från en tid då det här med att ha ordentligt genomtänkta trådar inte var så viktigt :D:D:D 

 

Hahahaha!

 

Hultan, det verkar inte finnas någon spärr på hur mycket man får likea. Ska det vara så?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

 

Hultan, det verkar inte finnas någon spärr på hur mycket man får likea. Ska det vara så?

Jodå, det finns det. Gränsen är dock betydligt högre än tidigare ;)

Man kan inte längre klicka på antalet inlägg till en tråd och se hur många varje medlem har postat. Det kanske inte finns kvar i den här versionen?

Det är nog en av många småfunktioner som försvunnit.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade inga problem!

Ja, testa att lägga till en kommentar på min senaste varning så ska jag kontrollera.

 

Warning

Spam, jävligt onödigt att skriva i stil med, "höhöhöhöh öhh höhöh". Ironiskt? Ja! Störigt? Så in i helvete.

Warned by Nord, 22 sep 2006

 

:D<--------------------KOLLA VAD SOM ÄR TILLBAKA!

 

Warning issued by Funnylin

29 feb 2004

Meddelande till medlem

Du får en varning för spam och dina duster med stora tomtefar. Vi vill inte se nått mer sånt!

 

Warning issued by Hultenius

21 sep 2004

Meddelande till medlem

Du har fått en varning på grund av ditt påhopp i tråden "Trålleri". Skärpning!

 

 

En från Funnylin och en från Hultan själv, inte illa. B)

Forumet ser fett ballt ut. Ovant, men ballt. Tack Hultenius!

Edit: Åh wow, såg just att man kan se "likes" och antal inlägg medlemmen har gjort direkt vid posten nu. Låt hysterin börja. Galet att jag passerat 15k förresten. :unsure:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sökmotorn tycks bara kunna ge resultat som skrivits sedan uppgraderingen. Inga sökord som passar in på äldre, befintliga trådar dyker upp i sökresultaten. Är det något som redan är känt?

Forumet jobbar fortfarande med att bygga om diverse saker (har pågått i över 40h nu), jag tror indexering av inlägg är bland det sista som sker i denna process.

För övrigt så är e-postservern uppe nu. @Henkibojj och @Misterwhoopee håller på att flytta trådar till musik/film forumen och forumets svenska översättningen blir bättre timme för timme.

Alla som gillar uppgraderingen kan visa sin uppskattning genom att generera lite aktivitet på forumet (= skriva inlägg). Guldstjärna till er som skapar nya trådar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit2: Man kan se sina gamla varningar nu ifall man går in på profilen.

:lol:

 

:withstupid:

3 varningar på mig, enda som inte är kommenterat är från Stellhell, resten är om Warez snack. Jävlar vilken firstworldanarchist jag var då som snackade om sånt.

 

Ont: Fyhelvete vad forumet ser snyggt och fräscht ut, kommer ta ett tag att vänja sig med detta. Lär nog komma tillbaka lite oftare nu. Hoppas på mer aktivitet nu också :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt gamla konto existerar ju inte. Någonting har fan gått snett hörru.

Senaste posten som jag gjorde i Fotbollstråden här t.ex, där visas jag som guest, och mitt namn går inte att klicka på utifrån där.

cp3HGDo.png

Jag har lyckats logga in nu men jag har fan inget användarnamn.
edit: vem i helvete är Dumle och varför kommer jag in på hans konto?

Det här är 2spooky4me. Hultan, pls fixa åtkomst till Gof för mig igen. Jag är rädd.

Redigerad av Dumle
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt gamla konto existerar ju inte. Någonting har fan gått snett hörru.

Senaste posten som jag gjorde i Fotbollstråden här t.ex, där visas jag som guest, och mitt namn går inte att klicka på utifrån där.

cp3HGDo.png

Aha, det förklarar varför det fattades en medlem när omräkningen var klar...

Jag tog en titt på den gamla databasen och såg att du (tillsammans med Djingis) var de enda som inte hade en epostadress registrerad. Jag undrar om forumet fick fnatt och raderade dig för det? Du är nämligen helt borta från databasen...

Ditt nya konto och Dumle har dock väääldigt snarlika epostadresser, så där är jag inte lika förvånad ;)

Skicka mig ett PM med den epostadress du vill använda så ska jag se vad jag kan göra, men jag tror det blir svårt att återställa kontot helt och hållet...

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...