Jump to content

Välkomna till GTAsajtens Forum 2015!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Det problemet kan nog lika gärna ligga hos inet... Kan du inte söka efter orderbekräftelsen i din mail?

Har för mig att det var en printscreen av korgen och sen en länk till den. Om det är Inets problem känns det konstigt att andra länkar i tråden funkar fint.
Försökte logga in men trodde inte att jag gjort ett konto då jag inte kom in.

Men hur som helst, jag hade glömt att söka i mailen så jag hittade det jag sökde ändå (och lyckades komma på rätt lösenord för kontot också).
Tack tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Se där, så eneklt var det med det! ;)

Men det är faktiskt rätt störande att man måste göra mouseover på varenda post för att se ett sammanhang när det är många poster i kort följd som man måste förstå sig på. Särskilt i moderering av urspårande trådar då tidpunkter kan vara väldigt viktiga. Dessutom går det inte att göra i mobilen, om det inte finns någon särskild mjukvara för det.

En annan sak som fungerar bedrövligt i åtminstone min mobil är att skriva ett helt vanligt inlägg. WYSIWYG ställer till det hela tiden. När man skriver i ett blankt fält och man vill skriva en smiley hoppar skärmen upp till Home och textmarkören försvinner. Det är svårt att sätta den på rätt plats igen så bäst är att lägga till alla smileys när texten är färdigskriven.

Värst av allt är det när man ska citera inlägg. De röda Enter-pilarna som dyker upp på dator (vad ska man med dem till, egentligen?) är svåra att frammana på mobilen och när som helst kan textmarkören hoppa in i det citerade inlägget och texten fortsätter där istället för längst ned och i slutet av den text man själv börjat skriva. Jag vet att Samsung Galaxy S2 inte är den modernaste maskinen men faktum kvarstår att WYSIWYG har hindrat mig från att skriva ett tjugotal inlägg redan eftersom det är tvärt omöjligt att få en text nedskriven, om än aldrig så kort. Det är möjligt att Firefox (som jag har installerat på S2 men mycket sällan använder pga interface-preferenser) fungerar bättre men jag ska inte behöva byta webbläsare för att skriva på forumet. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

En annan sak som fungerar bedrövligt i åtminstone min mobil är att skriva ett helt vanligt inlägg. WYSIWYG ställer till det hela tiden. När man skriver i ett blankt fält och man vill skriva en smiley hoppar skärmen upp till Home och textmarkören försvinner. Det är svårt att sätta den på rätt plats igen så bäst är att lägga till alla smileys när texten är färdigskriven.

Värst av allt är det när man ska citera inlägg. De röda Enter-pilarna som dyker upp på dator (vad ska man med dem till, egentligen?) är svåra att frammana på mobilen och när som helst kan textmarkören hoppa in i det citerade inlägget och texten fortsätter där istället för längst ned och i slutet av den text man själv börjat skriva. Jag vet att Samsung Galaxy S2 inte är den modernaste maskinen men faktum kvarstår att WYSIWYG har hindrat mig från att skriva ett tjugotal inlägg redan eftersom det är tvärt omöjligt att få en text nedskriven, om än aldrig så kort. Det är möjligt att Firefox (som jag har installerat på S2 men mycket sällan använder pga interface-preferenser) fungerar bättre men jag ska inte behöva byta webbläsare för att skriva på forumet. :confused:

Alltså det här är hopplöst. Nu har det börjat även i Firefox på datorn. Markören hoppar till okända ställen, man kan inte radbryta som man vill och @ fungerar bara ibland. Finns det möjlighet att återinföra BBCode som valbart alternativ? WYSIWYG är bara en bra princip om man faktiskt G WY S. :confused: Jag vill kunna G W I Say.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer snart en uppdatering som gör editorn markant snabbare och responsiv. Hanteringen av @ ska också vara förbättrad. Så håll ut några veckor till bara...

Det verkar vara någon bugg med @ och bilder/media. Har man ett inlägg med en bild och försöker göra en mention (@) efter bilden så kan menyn hamna längst ner på sidan, eller inte visas alls.

Ok.

Som @iweX sa så leder gtasajten.com till någon webbhostingsida. Endast www.gtasajten.com fungerar. Jag antar att de flesta har det som bokmärke, men om inte så är det rätt sällan nuförtiden som man faktiskt skriver "www." med hemsidor. Är det något som går att åtgärda? Kostar det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...