Jump to content

GOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS MODCREW!


StellHell
 Share

Recommended Posts

god jul alla till alla som är på gtasajten

extra gof jul till simpolainen och antegoof på skype

var är felshoe?

<3<3<3

hehe japp ja e här ska också säga go jul te ALLA på detta forum som tex stell hell lajnux (det är du som ja skriver till nu) kebab karate morfar me fler!!! men dem är dem jag kommer på just nu iaf så aja. fick öppna ett paket idag hehe farsan har köpt lakris pinnar såna där långa plus massa folk öl 2 hela FLAK

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe japp ja e här ska också säga go jul te ALLA på detta forum som tex stell hell lajnux (det är du som ja skriver till nu) kebab karate morfar me fler!!! men dem är dem jag kommer på just nu iaf så aja. fick öppna ett paket idag hehe farsan har köpt lakris pinnar såna där långa plus massa folk öl 2 hela FLAK

Är du verkligen sådär pass onykter just nu eller är det någon grej ni börjat med som jag missat? Jag menar, krävs väl åtminstone någon promille för att bli så sne att man inte kan skriva normalt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du verkligen sådär pass onykter just nu eller är det någon grej ni börjat med som jag missat? Jag menar, krävs väl åtminstone någon promille för att bli så sne att man inte kan skriva normalt.

Haha! Nej, det är någonting jag och framför allt Kebab har pysslat med på senaste, fast det har mest skett i statusuppdateringar. Oroa dig inte.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...