Jump to content

GOD JUL ÖNSKAR GTASAJTENS MODCREW!


StellHell
 Share

Recommended Posts

God jul forumiter och god jul GTAsajten. Må detta forum tuffa vidare i all dess prakt, må gtasajtarna komma varandra närmre och må de vilsna som lämnat oss finna vägen tillbaka. Det är i stunder som dessa, när vårt kamratskap blir allt mer intensivt, som några av våra vänner befinner sig längst bort. Till dessa ängnar vi ett extra AP, ett oändligt AP som omsluter dem och oss tillsammans påväg mot en oändlig forumsession och en oändlig forumträff på Öland. Gott nytt år, jag ser med spänning fram emot ett GTAsajten 2013, ett 2013 med mitt andra hem och min andra familj. Låt anseendet flöda, jag tänker inte sluta plussa förrän alla fått vad de förtjänar, just nu finns det inget som känns bättre än att uppnå dagens kvot: Ni förtjänar det allihop!

Puss!

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen är det nya året här! 2012 har varit ett riktigt skit år för mig och det kanske har märkts. Förlorade min kära moster till cancern och mitt liv har varit ett helvete. Men nu satsar jag på ett bättre 2013 och försöka rycka upp mig till en mer gladare person!

Gott nytt år på er! :)

  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha haft halsont och förkylning sedan annandagen börjar man nu äntligen friskna till lite. Kommer tillbringa aftonen på kombinerat nyårs och 40-årsfirande. 2012 kommer inte gå till historien för mig personligen som ett helt lyckat år, men man får väl hoppas på det nya året helt enkelt. :)

I vilket fall: GOTT NYTT ÅR GTASAJTEN!!! :teehee:

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får väl önska er gott nytt år då! Sup inte ihjäl er bara :naughty:

Nä men känns lite trevligt att vara tillbaka här på sajten var lite svårt ibörjan att hålla sig borta det var nått som slog mig att jag skulle tillbaka till julen o skriva nåt på forumet så säger det igen. GOTT NYTT ÅR FRÅN AGENTEN!

Redigerad av SilentViper
  • Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...