Jump to content

Nyårsplaner


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Någon form av villafest med mat och kostym. Så jävla gött att gå på en vettigt uppstyrd nyårsfest för en gångs skull. Förra året kom Securitas och knackade på vid 21.30 och slängde ut oss. Även fast vi flyttade festen till ett annat ställe så lyfte kvällen aldrig riktigt efter det. Det värsta är att vi inte ens var oskäligt högljudda. :rolleyes:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska äta middag med min familj och sedan gå till en vän några hundra meter bort som har fest med en massa roliga människor, varav de flesta från min umgängeskrets. Jag har aldrig höga förhoppningar på nyårsafton, men jag tror att det kan bli en kväll som är roligare än de flesta och att allting går bra. Sitter just nu och väger mellan kostym/någonting annat. Får se hur det blir. Allting hänger så klart på hur de andra männen klär sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var planerat att vi som brukar hänga med varandra skulle åka iväg till en kompis stuga ~15 mil bort för skoterkörning, bastu osv, men vattenpumpen gick sönder så det blev inte av.

Nu åker vi istället hem till en annan polare som bor i en liten by några mil söder om Östersund som heter Vigge. Åker ner mitt på dagen på lördagen, lastar ur lite saker och sticker sedan iväg på skotern någon mil för att käka lite lunchaktigt och bara ta det lugnt. Sedan tillbaka till huset för dusch och ombyte till middagen och börja smådricka lite och sen får vi se. :)

Tror det kommer bli hur nice som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På dagen blir det bastubad med några polers hos en tjejkompis. Sedan drar vi vidare till en annan tjejkompis villa ute på landet. Där blir det trerätters middag och alkohûl. Håller med Kebab om att det ska bli skönt med en uppstyrd nyårsfest för en gångs skull. Dessutom blir vi bara sju pers vilket kan vara ganska skönt. De vi ska va hos har inga grannar i närheten så man ska dock inte räkna med att vi kommer vara lugna! :mf_doof:

Redigerad av Adriian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...