Jump to content

Fordon som borde vara med


ChrissDaManSietses
 Share

Recommended Posts

Mm, fast då ska det banne mig vara som i GTA2 där man kunde frikoppla släpet när som helst! :)

http://www.youtube.com/watch?v=pe5N4aG6k8U

1:42

Jag skulle helst vilja ha en uppsjö av flygfordon. San Andreas var bra på detta men det blev ändå att man höll sig till Rustler, Hunter och Hydra för att de var de enda som funkade riktigt bra.

Ska man använda ett antal vattenfordon så vill jag också att det ska finnas en POÄNG i att använda dem. Jag vill ha massvis med småställen som i SA (de var för få, visserligen) där båt var det bästa sättet att ta sig fram på. I så gott som samtliga spel har man snott ett flygfordon för att ta sig längre sträckor. Jag vill se att båt är ett rimligt alternativ att ta. I VC var det ju skitdumt eftersom man inte kunde simma. I VCS var det dugligt, men ganska meningslöst. I samtliga spel har det varit omöjligt att hijacka båtar i farten, för alla kör antingen på en eller förbi i svindlande fart och man lämnas att simma 700 meter till stranden :confused:

En stor sjö kanske? Mycket större än den som fanns i GTA: SA (Fisher's Lagoon hette den, låg i Red County. Rullstol på bryggan).
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En stor sjö kanske? Mycket större än den som fanns i GTA: SA (Fisher's Lagoon hette den, låg i Red County. Rullstol på bryggan).

Ja, den minns jag. Ett av få ställen man ville ta sig till. Det var hur mysigt som helst att glida runt i Red County med båt, men det var inget givet transportsätt och det vill jag ändra på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, jag kom på att jag vill ha enorma mängder flygfordon i spelet! Det roligaste som finns när man sandboxspelar är att stjäla ett flygplan och lola runt bara. I övrigt kan jag ingenting om flygplan och helikoptrar, så jag har inga krav på vad för typ av fordon det skall vara.

Men flygplan är roligare än helikoptrar, också får det gärna vara i olika storlekar. Dvs både små snabba och stora tunga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, jag kom på att jag vill ha enorma mängder flygfordon i spelet! Det roligaste som finns när man sandboxspelar är att stjäla ett flygplan och lola runt bara. I övrigt kan jag ingenting om flygplan och helikoptrar, så jag har inga krav på vad för typ av fordon det skall vara.

Men flygplan är roligare än helikoptrar, också får det gärna vara i olika storlekar. Dvs både små snabba och stora tunga.

Gärna AT-400 från san andreas, det stora som fanns i Las venturas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stunthelikopter och stuntplan hoppas jag verkligen på!

Små, lätta och väldigt rappa fordon som man kan susa under broar, kryssa mellan höghus och landa nästan var som helst.

Självfallet vill vi ha cykeln tillbaka, och en skatepark samt skateboards man kan använda.

Det har jag verkligen saknat!

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, när jag tänker efter så borde den vara huvudpersonen! Tänk er typ, Brum.

Haha :lol:

Misstänker att de flesta modeller nog finns med från tidigare spel. Annars skulle jag gärna vilja se någon version av en eller annan Mazdamodell. En 6:a, CX-7 eller CX-9 skulle inte sitta helt fel. Även lastbilar med trailer som tidigare nämnts skulle vara riktigt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den tror jag inte vi ser, Citoën säljs inte längre i USA. :)

--

Jag vill se lite klassiska amerikanska vagnar. Typ Chevrolet Caprice ~87;

5646082737_d3b0bf604f_z_1224713_0.jpg

Och Ford LTD Crown Victoria ~1988

5510990741_78012ae7b3_z_1224713_1.jpg

håller med om Caprice, har altid älskat dom specielt 1995 år modell, Bugatti , Ferrari, lamboghini e ju coola men caprice e ju bah nåt annat haha,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

jag tycker att det ska va med gamla jänkare cheva belair, ford fairlane och caddilac eldorado. jag vill också att traktorn och towtrucken ska komma tillbaka så man kan bärga andra bilar.

Saknar stunten man kunde göra i SA med lastbilar med släp, towtruck med bil efter sig och så vidare. Hade vart kul om towtrucken gick att använda i MP senare också. Ge en annan spelare en tow genom stan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...