Jump to content

Fordon som borde vara med


ChrissDaManSietses
 Share

Recommended Posts

Hej allihop, vill seja att de e skit kul att ve med här i gänget , jag blev ju nyligen medläm.. så tänkte jag att jag skulle starta en tråd..

såg att de va en om önskemål till GTA V men jag tänkte

Vilka fordon hoppas ni på ska komma tillbaka eller komma på nytt eller oxxo vilka bilar lixom , hoppas ni förstå vad jag menar, även funktioner etc

jag börgar då!

jag tycker att dom borde komma med flera tåg, som de fanns i GTA SAN ANDREAS man kunde ju köra dom, men de vore ballare om man växla in på ett annat spår, koppla på andra vagnar , mera tunnelbanor borde ju komma.

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något jag vill ha, som jag gillade i San Andreas är möjligheten att köra lastbil med släp. Gärna att man kan göra uppdrag som går ut på att köra laster, precis som man gör i San Andreas.

Spelade det här uppdraget förut vilket påminde mig om det:

th_Truck.jpg

Annars är jag inte så kräsen, motorcyklar, flygplan, helikoptrar samt något snabbt att åka med på vatten duger helt klart gott åt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något jag vill ha, som jag gillade i San Andreas är möjligheten att köra lastbil med släp. Gärna att man kan göra uppdrag som går ut på att köra laster, precis som man gör i San Andreas.

Spelade det här uppdraget förut vilket påminde mig om det:

th_Truck.jpg

Annars är jag inte så kräsen, motorcyklar, flygplan, helikoptrar samt något snabbt att åka med på vatten duger helt klart gott åt mig.

Det är mer eller mindre bekräftat genom trailern. :) Finns lastbilar med släp på tre olika ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är lite bilar jag upptäckte under trailern. Är lite orolig att det ska dyka upp för många IV bilar. Vill gärna se lite nytt! Även fast en gammal gta bil kommer tillbaks så tycker jag den ska göra om lite mellan spelen!

Serrano från TBoGT?

I4P2Z_1223694_0.jpg

Futo från IV

XN6qo_1223694_1.jpg

Mesa verkar komma tillbaka, och brevid en annan jeep liknande sak. Offroad har jag inget emot eftersom det är något jag kommer köra väldigt mycket om det finns mycket skog och öken.

UINcw_1223694_2.jpg

Den här bilen är jag nyfiken på, gillar den skarpt. Phoenix?

VodTK_1223694_3.jpg

Ser ut som en R8 spyder och det gillas skarpt. I bakgrunden ser det ut att vara två Washingtons som åker.

GLfH0_1223694_4.jpg

Ser ut som någon typ av Bugatti.

Iv6Z6_1223694_5.jpg

Habanero från IV?

ZshAx_1223694_6.jpg

Ser ut som en Landstalker och en Premier från IV. Länge bort ser man lastbil med släp.

NpKEq_1223694_7.jpg

Peyote från IV?

XT8Gk_1223694_8.jpg

Emperor verkar också vara orörd, fronten av en syns här och bakom ser man taket på en till.

FKCtx_1223694_9.jpg

Skulle gissa på att det här är en Huntley eftersom att den var rätt lik en Landrover i IV.

Iz03v_1223694_10.jpg

En till bil som är lätt att missa som syns i bakgrunden vid rånet. Vanen dom har ser ut att vara en Speedo från IV.

E3Ta3_1223694_11.jpg

Redigerad av VaXXoR
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker dom borde ha med fler mindre fordon. Tyckte alltid det var roligare med motorcyklar, vespor, vanliga cyklar osv i GTA-serien än dom sedvanliga bilarna av blandade slag.

Dom får gärna ta med något lite mer udda, typ segways eller longboards. Förstå hur coolt det vore att glida runt på en segway och göra drive-by's med uzin!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker dom borde ha med fler mindre fordon. Tyckte alltid det var roligare med motorcyklar, vespor, vanliga cyklar osv i GTA-serien än dom sedvanliga bilarna av blandade slag.

Dom får gärna ta med något lite mer udda, typ segways eller longboards. Förstå hur coolt det vore att glida runt på en segway och göra drive-by's med uzin!

Känns lite Saints row för mig. Beror nog helt på hur seriöst R* gör spelet.

Måste även lägga till att jag önskar att dom fixar lite mer funktioner på bilarna. Vill ha tillbaka towtruck och kunna sätta fast andra bilar. Hade vart riktigt roligt online och hade vart kul att stunta och köra runt så.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker dom borde ha med fler mindre fordon. Tyckte alltid det var roligare med motorcyklar, vespor, vanliga cyklar osv i GTA-serien än dom sedvanliga bilarna av blandade slag.

Dom får gärna ta med något lite mer udda, typ segways eller longboards. Förstå hur coolt det vore att glida runt på en segway och göra drive-by's med uzin!

Jag satt faktiskt igår och funderade på skateboard av något slag. Det vore skoj, speciellt med tanke på hur glad jag blev när det ryktades om skateboard till SA när det begav sig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tyvker oxxå att (som i GTA San Andreas) att man ska kunne pimpa bilen, men även lastbilar, polisbilar, brandbilar ambulanser etc

plus att om de kommer vara en funktion så borde de finnas pler pimpade bilar i trafiken , de va ingea som hade pimpade bilar i San Andreas förutom endel gäng som bra gade hydralik

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Longboard skulle vara nice. Inte skateboard, men longboard definitivt. Tänk, man går efter Santa Monica Pier, nån snubbe åker förbi på longboard, man fäller ut armen (alt. tar SMG) och slår ner honom/sätter ett magasin i ryggen, plockar upp brädan och åker vidare efter Santa Monica Boulevard, upp mot Hollywood och åker runt i Hollywood Hills, sen ut i countryside. Och: UNIQUE STUNT JUMPS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något jag vill ha, som jag gillade i San Andreas är möjligheten att köra lastbil med släp. Gärna att man kan göra uppdrag som går ut på att köra laster, precis som man gör i San Andreas.

Spelade det här uppdraget förut vilket påminde mig om det:

th_Truck.jpg

Annars är jag inte så kräsen, motorcyklar, flygplan, helikoptrar samt något snabbt att åka med på vatten duger helt klart gott åt mig.

Mm, fast då ska det banne mig vara som i GTA2 där man kunde frikoppla släpet när som helst! :)

1:42

Jag skulle helst vilja ha en uppsjö av flygfordon. San Andreas var bra på detta men det blev ändå att man höll sig till Rustler, Hunter och Hydra för att de var de enda som funkade riktigt bra.

Ska man använda ett antal vattenfordon så vill jag också att det ska finnas en POÄNG i att använda dem. Jag vill ha massvis med småställen som i SA (de var för få, visserligen) där båt var det bästa sättet att ta sig fram på. I så gott som samtliga spel har man snott ett flygfordon för att ta sig längre sträckor. Jag vill se att båt är ett rimligt alternativ att ta. I VC var det ju skitdumt eftersom man inte kunde simma. I VCS var det dugligt, men ganska meningslöst. I samtliga spel har det varit omöjligt att hijacka båtar i farten, för alla kör antingen på en eller förbi i svindlande fart och man lämnas att simma 700 meter till stranden :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...