Jump to content

Din(a) GTAsajten-bästis(ar)!


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Hmm, kommer ihåg att jag snackade med stammper någon gång men inte hur mycket, kanske bara var lite småsnack?

Annars har jag inte varit i kontakt med någon annan forumit än kvaddadpadda.

Har lirat BC2 med Exotic, Lajjan, Kebab och Giz ett antal gånger. Snackat lite efter vi spelat klart men inte mycket mer.

Spelade faktisk SWAT en eller två gånger också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebab och eXotic var man väl rätt bra polare med innan man började stöta ihop med dem IRL både nu och då. I övrigt så har jag väl varit rätt bundis med VickeX när det var GTA IV-hype, men sen dess har vi inte snackat så mycket. Umberto skulle jag påstå att jag har rätt god relation med, men den gäller mest ordnung und reda :> Jacker diggar jag skarpt men jag vet inte egentligen att vi snackar så mycket... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den jag snackar mest med och har träffat IRL några gånger är ju Boomer, så... bästis. Men jag trivs även jättebra med Lajnux, x_därsa_x och Kebab. Vi har haft sjukt sköna holmgångar över MSN! :D och precis som du sa Maimstream snackade ju även vi en hel del över msn förut och det var också skitskoj och trevligt.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur stor kan skadan bli? Det här är GTAsajten, inte Big BroDDer!

Du tar uppenbarligen inte GTAsajten på tillräckligt stort allvar! Skäms för detta.

Jag har alltid känt en viss närhet till Mark... men att kalla oss för bästisar vore en grav överdrift. Hade vi känt varandra in real life skulle han dock säkerligen finnas i min ansiktsbokvänlista, så att vi verkligen kunde definiera vår bekantskap.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...