Jump to content

Din(a) GTAsajten-bästis(ar)!


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Det hade varit roligare om du hade flyttat till Stockholm istället! Hänga runt med mig och AngryAxel, glida runt, låna pengar. Axel som numera har blivit en av mina närmsta vänner IRL! Det är kul.

Oj, ändå kul! Förutsatt att du har kvar ditt nummer så hör jag av mig nästa gång jag är i Stockholm och vill glida runt och låna pengar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara lägga till att jag och okka INTE är BRA vänner bara för att han är min bästa G-T-A-SAJTEN-VÄN! Vi är egentligen oerhört dåliga vänner utan respekt för varandra, men han är även den enda som jag skriver med. Därav min bästa härifrån. Tror jag har Spam Snuten på Facebook också.

Du tar uppenbarligen inte GTAsajten på tillräckligt stort allvar! Skäms för detta.
Snarare så underskattar du vänskaper mellan oss medlemmar.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara lägga till att jag och okka INTE är BRA vänner bara för att han är min bästa G-T-A-SAJTEN-VÄN! Vi är egentligen oerhört dåliga vänner utan respekt för varandra, men han är även den enda som jag skriver med. Därav min bästa härifrån. Tror jag har Spam Snuten på Facebook också.

Jävla fitta.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alltid aktat mig för att kalla folk bästis IRL och jag tänker inte göra det här heller. De jag har haft mest och bäst kontakt med, och som jag skulle vilja påstå att jag "känner" bäst är Tweak och x_simpa_x. Jakob och jag kommunicerade otroligt mycket 05-07 typ, sedan dog det ut lite. Simpa har jag chattat med nästan varje gång jag har varit inne på msn sedan 05, och han är ärligt talat den enda anledningen till att jag ens loggar in på msn nu för tiden.

Utöver dessa pågar har jag haft många roliga stunder med Lajjan, Eudoros och Maim på msn/betapet. Var även rätt bundis med R2D2 ett tag.

Den person jag har haft mest kontakt med på senare år (~09) är Mr.Magic eftersom vi lattjade runt lite på GTAstunting-scenen tillsammans. Mycket trevlig kille som jag dock inte alls har kontakt med efter att stuntingintresset svalnade.

Tweak träffade jag ju förresten på Öland i somras och det kändes inte ens konstigt. Antar att det är för att vi har varit oss själva under alla timmar av msn-konversationer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att vara lite seriös nu!

Maimstream och jag hade en liten gtasajten romans för X-antal år sedan och ställde oss alltid rygg mot rygg här på forumet, så vi var lite bästisar då kan man väl säga, hur det är nu låter jag vara osagt!

Lajnux, vad hände egentligen? Det här har jag tagit upp en gång tidigare, direkt när du var ny här så var jag den första som välkomna dig och fick in dig i umgänget, vi snackade ju skitmycket till en början.... Men det är väl så med alla relationer, till slut dör flamman ut!

Boomer, jag vet inte vad jag ska säga om dig, jag har aldrig träffat dig, men jag har andats in samma luft som du en gång och det var.. Magiskt så att säga, du var i mitt klassrum och skrev ett meddelande till mig som fick det att pirra till i magen. Även fast vi inte heller pratar med varandra känner jag någon konstig sorts närhet till dig!

Nu är ju det här vad jag tycker om er, det är inte ofta man ser sitt eget nick nämnas någonstans så jag antar att jag är en halvt bortglömd forumit.

Det var allt

Tack och bock

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...