Jump to content

21 maj 2011


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Här har ni alla bevis ni behöver.

Jag är fett övertygad. Ska leva som en sann kristen mina sista dagar, och hoppas att jag får chilla med Gud i efterlivet.

"Gud ger oss ytterligare ett ovedersägligt bevis för att uppryckandet inträffar den 21a maj 2011. Välkommen till vår bibelstudie, idag ska vi läsa en kort artikel med titeln: 'Gud ger oss ytterligare ett ovedersägligt bevis för att uppryckandet inträffar den 21a maj 2011.'"

Haha, vafan? Känns ju som om det är en mellanstadie-elev som står och läser en redovisning innantill.biggrin_1182204_0.gif

Edit:

Kicken: Det sköna är att som nekare kan man inte förlora. Om jorden inte går under har vi rätt, och om jorden faktiskt går under så spelar det ingen roll. De kristna fanatikerna kommer liksom inte ha så lång tid att säga "Vad var det jag sa?" på. Enda nackdelen är väl att man inte kommer till himmelen, men vafan, jag köper några avlatsbrev så är det chill sedan. w00t_1181130_0.gif

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte på det här datumet, mer orolig över Nostradamus förutseende. Att en komet skulle träffa oss 2012 eller vad det var. =/

Ääääh, cheer up! Om man faktiskt ska dö så är det väl fan så mycket häftigare att dö på grund av jordens undergång än av typ AIDS?

Tänk er att komma till andra sidan efter döden (inga argument, lek bara med tanken för den här meningens skull) och snacka med alla döda kändisar. Typ Cobain. Typ "Tja, vad dog du av?" "Jag hade allt men ville ha mer så jag sköt mig själv, du då?" "Nej, jag såg en enorm jävla komet och sen blev det svart för alla på planeten" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ääääh, cheer up! Om man faktiskt ska dö så är det väl fan så mycket häftigare att dö på grund av jordens undergång än av typ AIDS?

Tänk er att komma till andra sidan efter döden (inga argument, lek bara med tanken för den här meningens skull) och snacka med alla döda kändisar. Typ Cobain. Typ "Tja, vad dog du av?" "Jag hade allt men ville ha mer så jag sköt mig själv, du då?" "Nej, jag såg en enorm jävla komet och sen blev det svart för alla på planeten" :D

Fast egentligen var den enorma kometen bara latrinavfall från ett flygplan, och den enda som träffades var du ;)

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Carlos Roa hette en fotbollsmålvakt. Han var riktigt duktig, stod i mål för Argentina under VM 1998. 1999 när han var 30 lade han dock av, han var Jehovas Vittne och var övertygad om att jorden skulle gå under snart, så han slutade lira fotboll och jobbade med välgörenhet istället. Dock, när han upptäckte att jorden inte gick under så återvände han till fotboll och spelade sju år till

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att inte gå allt för mycket offtopic nu.

Vad tycker ni om att folk får sprida sånt här?

För det här skrämmer ju upp mycket folk helt klart

Och går det att förhindra att sånt här sprids?

Äh, folk får sprida vad de vill. Det skadar ju ingen vettig.

Om några generationer och X antal misslyckade undergångar kommer alla vara förnuftiga nog att inte gå på det längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...