Jump to content

21 maj 2011


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Återigen svårt att veta om du är seriös.

Varför är det så svårt?

Jag är ju mer orolig att en kommet skall träffas oss nästa år, eller 2036 eller vad det nu är för datum satt.

Bara för att man är mer orolig för nått innebär det inte att man går omkring och oroar sig.

Tex: Du är väl mer orolig för att bli överkörd av en bil än att bli träffad av blixten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det så svårt?

Jag är ju mer orolig att en kommet skall träffas oss nästa år, eller 2036 eller vad det nu är för datum satt.

Bara för att man är mer orolig för nått innebär det inte att man går omkring och oroar sig.

Tex: Du är väl mer orolig för att bli överkörd av en bil än att bli träffad av blixten?

Jämförelsen fungerar emellertid inte eftersom att en påkörning eller blixt-träff är något som faktiskt kan inträffa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OM, i fall nått skulle hända:

Tack för den här tiden mina vänner. Ni har betytt mycket för mig och jag är glad att jag hittade det här forumet!!11 Ses på andra sidan! =))

Jämförelsen fungerar emellertid inte eftersom att en påkörning eller blixt-träff är något som faktiskt kan inträffa.

...och det kan en kometträff med göra...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snart kommer det väl "Oj, jag måste ha räknat fel".

Hur vet vi ens att det var exakt 2011 år sedan år 0? Kan det inte ha blivit fel på vägen?

Minns jag rätt så har det blivit lite fel på vägen när man har bytt mellan olika kalendrar och.. nått annat

Kan dock ha helt fel, nån annan som vet? :pPPppPppP

Edit:

http://www.genealogytoday.com/columns/everyday/030902.html

This?

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...