Jump to content

iPhone appar


Vice.
 Share

Recommended Posts

Man kan stylea lite om man säljer på Blocket, förutsatt att köparen kommer och hämtar produkten.

Jo, men hur ofta är det då? Och, ska jag handla en sak av en som jag hittat på blocket tar jag med mig kontanter, hur många har kortläsare hemma? Så, njae.. Sen skulle jag nog inte lita på appen, betalar hellre kontant om jag har möjlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men hur ofta är det då? Och, ska jag handla en sak av en som jag hittat på blocket tar jag med mig kontanter, hur många har kortläsare hemma? Så, njae.. Sen skulle jag nog inte lita på appen, betalar hellre kontant om jag har möjlighet.

Sant, aldrig sålt nåt på Blocket ö.h.t.

Men det är lite skitsamma att den är smått värdelös. För den är cool!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det appar som hjälper en att skydda sin Iphone?

Itracker finns som skall skicka position och nummer om någon sätter i ett annat simkort i telefonenen. Men det funkar bara med Cydia, jB alltså om jag fattat det rätt.

Men vill minnas att det finns en app som tar ett foto och skickar till ens mail när någon försöker knappa in pinkoden men det blir fel.

Minns ni vad appen heter eller kan ni tipsa om fler bra appar?

Tack//Vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det appar som hjälper en att skydda sin Iphone?

Itracker finns som skall skicka position och nummer om någon sätter i ett annat simkort i telefonenen. Men det funkar bara med Cydia, jB alltså om jag fattat det rätt.

Men vill minnas att det finns en app som tar ett foto och skickar till ens mail när någon försöker knappa in pinkoden men det blir fel.

Minns ni vad appen heter eller kan ni tipsa om fler bra appar?

Tack//Vice

Har en stark känsla av att foto-appen du snackar om också är till för JB:ade telefoner. Svårt att tro att det finns API som gör det möjligt för utvecklarna att integrera en app med inloggningsskärmen.

Dock är ju apples egna Hitta min iPhone rätt schysst. Du kan se på en karta på datorn eller från en annan iphone/ipod var din iphone är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är väl egentligen vad du tjänar till att ha en sådan app. Händer det ofta att folk försöker slå din pinkod i smyg när du lagt ifrån dig telefonen? Appen bygger ju på att du måste få tillbaka telefonen för att kolla på fotot. Känns väl inte jättevanligt att någon försöker knäcka pinkoden till en telefon och sedan när de misslyckas bara lägger tillbaka telefonen där de hittade den. rolleyes_1184336_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är väl egentligen vad du tjänar till att ha en sådan app. Händer det ofta att folk försöker slå din pinkod i smyg när du lagt ifrån dig telefonen? Appen bygger ju på att du måste få tillbaka telefonen för att kolla på fotot. Känns väl inte jättevanligt att någon försöker knäcka pinkoden till en telefon och sedan när de misslyckas bara lägger tillbaka telefonen där de hittade den. rolleyes_1184336_0.gif

Telefonen skickar bilden till eposten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...