Jump to content

iPhone appar


Vice.
 Share

Recommended Posts

Den översätter inte. Det är ett test. Originalet kostar 75:-

Den "bara" vänder bokstäverna bakochfram eller tar bort ord från det du visar. Du väljer alternativen längst upp

Men jag har betalversionen

Spoiler
kaaaaaanske jailbreakad.....
så det finns spanska -> engelska och tvärtom där, men den laddar hur segt som helst :ermm:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GlassTower2 - Gratis, enkelt, klurigt, snyggt och beroendeframkallande.

Doodle truck - Bra tidsfördriv och roligt from time to time.

ATM Finder (UK) - Vet inte om det finns en svensk version, men den här appen har räddat mig ett antal gånger redan.

Rally Master - Sjukt roligt rallyspel. Känns nästan som om man spelar på datorn.

X2 Football 2010/2011 - Bästa fotbollspelet till iPhone, utan tvekan. FIFA 11 suger i jämförelse.

Livescore - Hålla koll på resultat.

Echofon - Bäst om man har Twitter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Tiny Wings - Riktigt roligt och beroendeframkallande spel!

Unblock Me (Free) eller Unblock Me (7kr) - Hjärngympa till max, sjukt roligt!

Perfect Browser - Äger skiten ur Safari som medföljer telefonen, inte så dyr heller.

Facely HD - För alla med Facebook, mycket snyggare och helt enkelt bättre :)

Insult Quotes - Några riktigt underbara citat som man kan skratta åt i timmar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

120 in 1 - En av de bästa apparna som jag använder väldigt mycket! Du får 120 appar i 1 app och det är allt från minispel till sjukt användbara nödvändigheter till roliga appar. En av de fyndiga apparna är "phone tracker" som spårar ett nummer till nästan exakt samma position där den är. Testade spåra mitt svenska mobilnummer och det var skrämmande bra resultat.

LiveScore - Alla resultat live från alla sporter ni kan tänkar er. Ett måste för oss som gillar sport.

yxplayer2lite - Sjukt bra att använda sig av för att lägga till allt från musikvideos till filmer på sin iPhone.

GlassTower2 - Roligare tidsfördriv än man tror. Perfekt när man står upp på bussen eller tunnelbanan då man bara behöver använda en hand.

The Impossible Test - Sjukt roligt spel där man verkligen måste använda hjärnan ibland!

TriviaTunes - En av de roligaste spelen jag testat hittills! Du får helt enkelt en playlist på tio låtar (kan vara allt från moderna låtar till gamla klassiker) och du måste gissa vilken låt det är. Kan spela upp till fyra personer, vilket jag kan tänka mig är riktigt roligt.

Fingerscan - Scannar in ditt finger och visar vad för tillstånd du befinner dig i. Skrämmande nog har den i 80 % av fallen träffat mitt i prick på mig, men kan självklart fela och föreslå någonting helt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

120 in 1 - En av de bästa apparna som jag använder väldigt mycket! Du får 120 appar i 1 app och det är allt från minispel till sjukt användbara nödvändigheter till roliga appar. En av de fyndiga apparna är "phone tracker" som spårar ett nummer till nästan exakt samma position där den är. Testade spåra mitt svenska mobilnummer och det var skrämmande bra resultat.

LiveScore - Alla resultat live från alla sporter ni kan tänkar er. Ett måste för oss som gillar sport.

yxplayer2lite - Sjukt bra att använda sig av för att lägga till allt från musikvideos till filmer på sin iPhone.

GlassTower2 - Roligare tidsfördriv än man tror. Perfekt när man står upp på bussen eller tunnelbanan då man bara behöver använda en hand.

The Impossible Test - Sjukt roligt spel där man verkligen måste använda hjärnan ibland!

TriviaTunes - En av de roligaste spelen jag testat hittills! Du får helt enkelt en playlist på tio låtar (kan vara allt från moderna låtar till gamla klassiker) och du måste gissa vilken låt det är. Kan spela upp till fyra personer, vilket jag kan tänka mig är riktigt roligt.

Fingerscan - Scannar in ditt finger och visar vad för tillstånd du befinner dig i. Skrämmande nog har den i 80 % av fallen träffat mitt i prick på mig, men kan självklart fela och föreslå någonting helt annat.

Själv använder jag yxplayer3 istället ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...