Jump to content

iPhone appar


Vice.
 Share

Recommended Posts

Haunted Manor.

Har bara fått 4 och 5 stärnor av folk.

Sjukt kul och spännande spel. 45 "banor" är gratis, sen kan man få 20 till, för 38:- vilket det absolut är värt.

Och jag brukar ALDRIG köpa spel.

Oavsett om ni köper eller ej är gratis-delen verkligen att rekommendera!

I'm on it, tack för tipset! :)

På tal om, kolla genast upp Hysteria Project och Hysteria Project 2 (kan ha tipsat om det innan, men inget jag minns :unsure: )! Så sjukt häftigt gjort, speciellt tvåan, och galet intressant story.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I'm on it, tack för tipset! :)

På tal om, kolla genast upp Hysteria Project och Hysteria Project 2 (kan ha tipsat om det innan, men inget jag minns :unsure: )! Så sjukt häftigt gjort, speciellt tvåan, och galet intressant story.

Verkar sjukt coolt. Skall jag lätt kolla in.

I'm on it, tack för tipset! :)

På tal om, kolla genast upp Hysteria Project och Hysteria Project 2 (kan ha tipsat om det innan, men inget jag minns :unsure: )! Så sjukt häftigt gjort, speciellt tvåan, och galet intressant story.

Tack du med.

Det verkar vara ett snarlikt det som ovanstående tipsade om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Tar problemet här. Jag försöker installera Angry birds rio till min ipod. Men när jag installerar så står det att jag har fel version? Vad betyder det? Har uppdaterat ipoden till nyaste men det funkar ändå inte. Någon som vet?

Läs kommentarerna på spelet, fler som har liknande problem?

Skulle gissa att det är fel på spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tar problemet här. Jag försöker installera Angry birds rio till min ipod. Men när jag installerar så står det att jag har fel version? Vad betyder det? Har uppdaterat ipoden till nyaste men det funkar ändå inte. Någon som vet?

Nä köpte du iPoden? Din iPod kanske inte är kompatibel med den nyast versionen av iOS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...