Jump to content

iPhone appar


Vice.
 Share

Recommended Posts

Vad är egentligen grejen med Angry Birds? Bara jag som inte gillar spelet? Är ju inte ens roligt.

Tyckte det var skoj ett litet tag i början, då det bara var poppis på App store :P. Sen tröttnade jag ganska snabbt. Och då drog värsta hypen igång bland folk, så nu måste man lyssna på deras fågel-snack.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bara spelat Angry Birds på PC, men tycker det är sjukt överskattat och alldeles för svårt för att vara roligt i längden.

Sjukt att man kan göra en tråkig kopia av ett roligt flash-spel och sälja 100.000.000 ex.

Utvecklarna har fått alldeles för mycket luft och chefen säger att konsollspel är döende och mobilspel kommer ta över, oh, snap...crazy_1181620_0.gifcrazy_1181620_0.gifdoh_1193122_0.gif

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

FreeappAday rekommenderas.

Man röstar på appar och en del av dem blir gratis en dag. Kolalr där varje dag.

Fattar dock inte exakt hur det funkar.

Verkar inte som om man kan rösta på spel som man vill skall bli gratis utan man får skriva in en app som man vill skall bli gratis.

Vill gärna att jag skall ha alternativ som jag kan rösta på.

PÅ en del står de "Vote" men de är ju redan gratis?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FreeappAday rekommenderas.

Man röstar på appar och en del av dem blir gratis en dag. Kolalr där varje dag.

Fattar dock inte exakt hur det funkar.

Verkar inte som om man kan rösta på spel som man vill skall bli gratis utan man får skriva in en app som man vill skall bli gratis.

Vill gärna att jag skall ha alternativ som jag kan rösta på.

PÅ en del står de "Vote" men de är ju redan gratis?

Du kan skriva in vilken app som helst (det inkluderar alla spel-appar) som du vill ha gratis, och de appar som får flest röster kan bli gratis för en dag. De som äger och styr FreeAppADay kollar nämligen upp med de som gjort den appen med flest röster om de kan tänka sig att släppa appen gratis för bara en dag. Säger de nej så går de till den app med näst flest röster, osv osv. Simpelt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan skriva in vilken app som helst (det inkluderar alla spel-appar) som du vill ha gratis, och de appar som får flest röster kan bli gratis för en dag. De som äger och styr FreeAppADay kollar nämligen upp med de som gjort den appen med flest röster om de kan tänka sig att släppa appen gratis för bara en dag. Säger de nej så går de till den app med näst flest röster, osv osv. Simpelt? :)

Ja, men det är detta som jag undrar över:

Det finns 3 flikar när man startar Appen:

1) Todays Apps. Det är dagens gratis appar. Men klickar jag på en av dem finns det som alternativ "get it now" och "vote"?

Det är "vote" jag undrar över. Vad skall jag vota på? Den är ju gratis?

2) "Paid Apps" Där kostar vissa medan andra är gratis? Den fliken måste väl visa appar som de haft som gratis men som nu kostar?

Sen sista fliken "Free Apps"

Frågan är väl som sagt egentligen: Vad är "vote" till för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men det är detta som jag undrar över:

Det finns 3 flikar när man startar Appen:

1) Todays Apps. Det är dagens gratis appar. Men klickar jag på en av dem finns det som alternativ "get it now" och "vote"?

Det är "vote" jag undrar över. Vad skall jag vota på? Den är ju gratis?

2) "Paid Apps" Där kostar vissa medan andra är gratis? Den fliken måste väl visa appar som de haft som gratis men som nu kostar?

Sen sista fliken "Free Apps"

Frågan är väl som sagt egentligen: Vad är "vote" till för?

Det är väl att man kan ge den betyg på något vis skulle jag tippa på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Ledsen att både dubbel-posta och dumpa, men jag tänkte bara upplysa om att vilken dag som helst så kommer Viber uppdatera till 2.0 vilket betyder en gratis SMS-funktion över hela världen! Dom har redan skickat in det till Apple, så det lär dyka upp i appstore när som. That's all, folks :)

Släppt nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tiny Wings är ett spel jag tankade för ett tag sen, det är ganska roligt faktiskt! Man är en litten jock fågel som åker igenom dalar och kullar, och man ska försöka flaxa vid rätt fillfällen för att lyfta från marken, typ.

Ett annat kul spel är Phoenix. Det är som ett gammalt klassiskt arkadspel á la space invaders ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...