Jump to content

iPhone appar


Vice.
 Share

Recommended Posts

Några spel jag hittat på senaste som jag tycker är ganska underhållande:

Boost 2

Man styr telefonen genom att vrida den, och åker genom en futuristisk 3D-miljö där det finns färgglada hinder man måste akta sig för.

Rhythm Ctrl

Ännu ett rytm/musik-spel i stil med Guitar Hero osv, men det här fungerar lite annorlunda. Man har sex knappar att trycka på, och cirklar spawnar ovanpå knapparna och krymper. När cirkeln är i knappens storlek ska man trycka på knappen. Väldigt beroendeframkallande!

Death Rally

Googlade på det efter att jag gissade på det i Game Game, blev riktigt glad när det fanns till iPhone! Nu var det länge sen jag spelade Death Rally till PC så jag kanske minns fel, men iPhone-varianten kändes väldigt nedbantad. Det var emellertid fortfarande väldigt roligt, men om ni inte kan tanka det gratis via Installous är det enligt min mening inte värt pengarna, har för mig att det kostade 4-5 dollar (tankade det själv genom Installous förstås).

Och så ett tips speciellt till Vice., som verkar uppskatta gratis-grejer:

AppRedeem

En app där man får en lista med andra Apps, där majoriteten är gratis. Man tjänar pengar på att ladda ner appsen, och dessa pengar kan man sedan få ut genom PayPal. Det blir förstås inga stora summor och det finns inte så många tillgängliga apps, men att man över huvud taget får betalt för att installera gratis-appar är väldigt trevligt!

Appredeem är ingen app utan en hemsida som man besöker på sin iPhone. Adressen är: m.appredeem.com <- säger det igen, besök den via er iPhone!

Registrera er på sidan, sedan är det bara att köra. Ni kan lägga till hemsidan som app genom att trycka på +-tecknet och sedan trycka på "Lägg till på hemskärmen". Nästa gång ni startar Appredeem kommer det att istället ha förvandlats till en app.

Valfritt: Om ni vill få 25 bonuspoäng och samtidigt ge mig 25 bonuspoäng, gå in på knappen där man kan fylla i vem som refererade en (minns inte vad den heter då jag redan fyllt i den, så den har försvunnit för mig) och skriv in siana. :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Verkar onekligen riktigt häftigt, men har du testat den? Bara så att man vet att den faktiskt fungerar som det ska :)

Yes i have!

Väntar på min kortläsare! Nu men det kommer ta tid eftersom de skall skicka ut asmånga!!!!

Jag vet tog den där ifrån!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:unsure:

Nu fattar jag avd du menar.

Men inte alla har ju bank i telefonen eller det tar längre tid eller vad som helst. Här betalar du med ditt kort på plats.

Riktigt schysst om man jobbar som hora.

EXAKT!!!

Vilken hora har tid med att flytta pengar mellan konton.

Nej, här drar ens kund bara fram k...kortet och stoppar in det så plingar det till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...