Jump to content

Bananer och knäckebröd


Umberto
 Share

Vetenskaplig undersökning för mänsklighetens fortlevnad och framtid  

61 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Motivering: Det är klart man brer knäckebrödet på ovansidan!

Vilket slöseri! Tycker du inte det är väldigt osolidariskt mot alla stackare som inte har råd med smör? :confused:

Jag öppnar inte bananer och kan såldes inte inte röst eftersom man måste rösta på ett alternativ...Blir null vote för mig..

Du äter med skalet på?

---

Själv använder jag inte smör men OM jag undantagsvis gör det så brer jag på flatsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket slöseri! Tycker du inte det är väldigt osolidariskt mot alla stackare som inte har råd med smör? :confused:

Du äter med skalet på?

---

Själv använder jag inte smör men OM jag undantagsvis gör det så brer jag på flatsidan.

Äter inte bananer :) Och såldes skalar jag inte bananer heller!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEEEEEEEEJ!

Det är fult att ljuga.

A på både bananen och knäckebrödet. Det går fortare och är lättare att öppna bananen från det hållet och då har man även någonting att hålla i när man ska äta upp det sista av den. Angående knäckebrödet så känns det självklart att bre på ovansidan. Nae, norrlänning är jag då inte.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...