Jump to content

Vad ska ni ge bort för julklappar?


Frusciante
 Share

Recommended Posts

Nu är alla klappar kirrade.

Pappa får en Vreeswijk-mix (tack forumet för hjälpen).

Mamma får Freewheelin' Bob Dylan och ett lila fodral för stickor.

Lillebror får Best of Black Sabbath, en Korn-pin och en System of A Down-pin.

Min storebror som fyller år några dar innan har jag kvar. Ska köpa en Mumin mugg/skål/nånting snart, han har massa Mumin-grejer och tänkte hjälpa han fylla på sin samling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att köpa en digital fotoram till tjejen, fylld med foton på oss. Eller så köper jag bara en fotoram så får hon sköta resten. Kanske är dumt att öppna kartongen.tongue_1181744_0.gif

Vad tycker ni om idén?

Du behöver ändå inte öppna kartongen ifall du köper en fotoram som man pluggar in ett USB-minne/SD-kort i! :)

Tycker helt klart att du ska plocka ihop dina favoritbilder på en sticka, det gör presenten mycket bättre imo!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev jävligt nöjd med mina klappar ändå. Har inte köpt allt med vet vad jag ska ge dem. Nästan.

Mamma: vet ej

Pappa: vet ej

Bror: Slips från Filippa K

Bror: Slips från Filippa K

Bror: Oljemålning på canvas. Målat själv.

Syster med man: funderar på att baka dem ett surdegsbröd, göra egen marmelad och köpa ostar till. Hehe, lite finurlig är jag.

Systerdotter: vet ej

Kärringen: Klocka från Nixon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte köpt en enda julklapp än och har ingen tid att göra det nu i helgen heller när jag stressar som en jude för att bli klar med huset innan nyår. Får smått panik över att jag måste köpa juklappar till 19 pers den 23:e som är den enda dagen jag är ledig innan jul (som jag dessutom fick ta komp för att få ledigt för. Min chef var så snäll så han tyckte att jag skulle jobba till midnatt den 23:e och således komma hem från jobbet på julaftonsnatten.. Idioti..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte köpt en enda julklapp än och har ingen tid att göra det nu i helgen heller när jag stressar som en jude för att bli klar med huset innan nyår. Får smått panik över att jag måste köpa juklappar till 19 pers den 23:e som är den enda dagen jag är ledig innan jul (som jag dessutom fick ta komp för att få ledigt för. Min chef var så snäll så han tyckte att jag skulle jobba till midnatt den 23:e och således komma hem från jobbet på julaftonsnatten.. Idioti..)

Finns det ingenting som du skulle kunna beställa hem genom internet? Det skulle underlätta för dig den 23:e.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oväntat med Kanye. Tror du att han kommer gilla det? Vad lyssnar din far på annars då? :)

Han lyssnar väl på allmänt bra grejer. Kan inte riktigt komma på någonting bra han inte lyssnar på. Kanye har han alltid gillat. Han är lite av en samtids-fascist/pitchfork-pappa/DN-på stan-snubbe.

Edit.

Animal Collective-paket till bror och hans flickvän, närmare bestämt senaste Panda Bear-singeln och Avey Tares fantastiska Down There.

Till andra brodern: WAVVES - King of the Beach.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...