Jump to content

Din önskelista 2010!


Renard
 Share

Recommended Posts

Hej på er alla!

Nu när julen står för dörren så antar jag att många av er har börjat skriva önskelistor (eller gör man fortfarande det nu för tiden?)

Vad önskar ni er?

Själv önskar jag mig endast:

1) Ett kopparfärgat patronbälte

2) Eventuellt en flaska Jack Daniels

Sen köper jag Just Cause 2 för en billig slant till mig själv :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittills har jag kommit fram till:

  • Ny TV
  • Ny Router
  • Diverse PS3-spel

    Edit: Kom på att jag även måste nämna min käre mors på alla sätt oorginella önskelista:

    • Snälla barn som spelar sällskapsspel och umgås under julhelgen.

Ehh, okej? :mellow: :mellow:

Medan du bara bryr dig om att få svindyra tekniska saker på julafton, är allt din mamma vill ha kärlek i familjen och en trevlig kväll. Hur känns det?

---

Jag flyttar snart till eget ställe så allt jag kan använda i det nya stället är najs. Ett ordentligt täcke hade varit trevligt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Medan du bara bryr dig om att få svindyra tekniska saker på julafton, är allt din mamma vill ha kärlek i familjen och en trevlig kväll. Hur känns det?

Det är ju inte så att jag förväntar mig att få allt jag önskar mig. Dessutom brukar hela familjen ALLTID spela spel och umgås kring jul i vilket fall som helst, så jag förstår inte riktigt varför hon vill önska sig det. :ermm: Hon vet ju att vi ändå kommer köpa saker också, bara att hon försvårar julklappsletandet..

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget. Firar inte jul.

Tycker synd om dig, julen är hur mysig som helst! Du kan gott få kommer över och fira julen med min familj. Du kan få låna min tomteluva. :)

Angående önskelista så är det enda jag önskar mig en trevlig jul med min familj. Har varit på tok för bortskämd genom mina år och jag känner att det är dags att börja ge tillbaka. Tycker även att det är roligare att ge än att få nu för tiden.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Medan du bara bryr dig om att få svindyra tekniska saker på julafton, är allt din mamma vill ha kärlek i familjen och en trevlig kväll. Hur känns det?

Känns säkert jättebra!

"Snälla barn" -önskningar är bara ett substitut för att man inte kommer på något att önska sig eller vill ha en riktig överraskning.

Årets lista har jag inte tänkt på än, men den lär bli lite mindre än förra årets. Känner inte att jag önskar mig så mycket roligt i år faktiskt.

--

Någon som har tips på någon bra "Julklappar till" -sida?

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker synd om dig, julen är hur mysig som helst! Du kan gott få kommer över och fira julen med min familj. Du kan få låna min tomteluva. :)

Mina föräldrar firar jul, så det blir ju fortfarande mat osv. Men jag personligen firar inte jul. Men likförbannat får jag små-presenter från mina föräldrar, även om jag säger till dem att jag ska fan inget ha. De kan gott och väl ta de där pengarna och använda dem till bättre saker.

Jag borde vara tacksam för allt jag har fått över åren egentligen - men tro mig. Jag har inte direkt haft någon värd julafton på över 10 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...