Jump to content

Din önskelista 2010!


Renard
 Share

Recommended Posts

Men likförbannat får jag små-presenter från mina föräldrar, även om jag säger till dem att jag ska fan inget ha. De kan gott och väl ta de där pengarna och använda dem till bättre saker.

Den där fasen var jag inne i för några år sedan. Tänkte mer med plånboken än med hjärtat. Visst är affärerna intresserade av att tjäna pengar, och utnyttjar julen till detta, men tänk på att julen faktiskt handlar om att visa omtanke mot sina nära och kära. Hur tror du dina föräldrar mår när du bara sitter och surar om julen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv önskar jag mig en hel del... mestadels småsaker dock.

Herkules Johnssons Storverk DVD - ca 130kr

GTA Chinatown Wars PSP - 150kr

Stylophone - ca 300kr

Headset till min 360 alternativt en sådan där liten modul som gör det möjligt att använda vilket headset som helst - 50-300kr

Har för mig att det var någonting mer, men jag kommer inte på just nu. Uppdaterar om jag kommer på.

...Vi borde köpa julklappar åt varandra. Haha. Eller åtminstone vara extra hjälpsamma runt jul (Om det inte blir så automatiskt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där fasen var jag inne i för några år sedan. Tänkte mer med plånboken än med hjärtat. Visst är affärerna intresserade av att tjäna pengar, och utnyttjar julen till detta, men tänk på att julen faktiskt handlar om att visa omtanke mot sina nära och kära. Hur tror du dina föräldrar mår när du bara sitter och surar om julen?

Jag sitter inte och surar per definition. Jag gillar bara inte julen, det har blåsts upp något så fruktansvärt. Och mer eller mindre alla släktingar som jag hade förr av någon jävla anledning dör vid den här årstiden. So yeah, min familj på 4 pers och min farmor som ingen i familjen gillar (inte ens hennes son dvs). Känns inte direkt värt att bry sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter inte och surar per definition. Jag gillar bara inte julen, det har blåsts upp något så fruktansvärt. Och mer eller mindre alla släktingar som jag hade förr av någon jävla anledning dör vid den här årstiden. So yeah, min familj på 4 pers och min farmor som ingen i familjen gillar (inte ens hennes son dvs). Känns inte direkt värt att bry sig.

Men julen i WoW gillar du väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att få vara ledig från jobbet på julafton. :(

Jävla schemaläggare att ge mig passet 14:30-23.

Working class hero is something to be...

---

Ska man skriva vad man vill ha eller vad man verkligen vill ha?

Om jag utgår från det första:

-En rejäl hög böcker, idag ska jag bestämma vilka

-En bokhylla

-Pannlampa, bra att ha när man ute och löper på mörka vägar

-Frid

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fortfarande inte bestämt mig, men jag fundera på om det inte vore trevligt med den nya 360'n... inte för att min gamla är dålig eller så, men det verkar vara ett grymt sätt att streama saker från datorn till TVn trådlöst (vill inte punga ut 699 för deras wireless adapter).

...Annars blir det väl kläder. Inget fel med det, hoppas jag. Mjuka paket gör ändå att man känner sig gammal :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...