Jump to content

Vädertråden!


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

25c i Gävle idag.

Höll på att dunsta bort när jag skulle ner på stan, vinterpälsen sitter fortfarande i, det här vädret har varit så jävla konstigt hittils fram tills nu, nu bara kom allting.

Blev så jävla illa tvungen att införskaffa en bordsfläkt.

Nästa blir nog en USB fläkt till jobbet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Seriöst?? Det är ju helt sjukt. Helt jävla sjukt. Den första sommaren sedan lågstadiet jag inte åker utomlands blir det givetvis snö i Skåne.

Och nu är det 25 grader plus och klarblå himmel. Jag tycker att någon borde ta och se ifall Moder Natur har tagit sina piller idag, för hennes humör verkar lite inkonsistent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag tror nog att sommarvärmen kommer till slut i år också. Veckorna fram till midsommar brukar vara ganska ostadiga.

Augusti skall inte underskattas, det är väl den senaste veckan ett målande exempel på. Verkar bli lika fint även nästa vecka, i alla fall i Stockholmstrakten. Perfekt temp runt 20-22 grader. B) Nästan alla jag känner har dock förbrukat sin semester nu, surt för dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Idag behövde jag inte ens jacka när jag var ute med hunden. HÄHÄ!

Nollgradigt just nu. Verkar inte bli så kallt framöver. Hoppas att snön kommer sent i år, helst inte alls (man kan väl få drömma).

Dock kan mörkret dra åt helvete. Solen gick ner för typ en timme sen.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nollgradigt just nu. Verkar inte bli så kallt framöver. Hoppas att snön kommer sent i år, helst inte alls (man kan väl få drömma).

Dock kan mörkret dra åt helvete. Solen gick ner för typ en timme sen.

Jag har läst att den här vintern kommer bli väldigt, väldigt kall. Hoppas givetvis på det motsatta. Fjolårsvintern var nästan helt perfekt - väldigt få dagar med snö och nästan uteslutet plusgrader förutom möjligtvis på nätterna. Med så knapp nederbörd slapp Göteborg all jäkla isbildning också.

Men helveteshalvåret är precis kommet och vad som helst kan hända. Jag förväntar mig det värsta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det måste vara ett par rediga tröjor alltså. I solen kanske, kanske det går. Bortsett från idag har det inte varit varmare än sex-sju grader, och då har i alla fall inte jag någon tröja som är varm nog :P

Jag vet inte riktigt vad det här varit här. Det var bara kallt söndagen den 25:e oktober när jag var lite mer än tre timmar utomhus och kollade på fotboll, fick hoppa mig varm då. Annars har det inte varit speciellt kallt någon gång.

Inte ens mitt i natten när man ramlat ut från krogen, men då har man å andra sidan lite extra innanför västen!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...