Jump to content

Vädertråden!


Umberto
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte riktigt vad det här varit här. Det var bara kallt söndagen den 25:e oktober när jag var lite mer än tre timmar utomhus och kollade på fotboll, fick hoppa mig varm då. Annars har det inte varit speciellt kallt någon gång.

Inte ens mitt i natten när man ramlat ut från krogen, men då har man å andra sidan lite extra innanför västen!

Du är säkert en sådan som inte huttrar av kyla, utan bara skakar av glädje. Kärvt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt vad det här varit här. Det var bara kallt söndagen den 25:e oktober när jag var lite mer än tre timmar utomhus och kollade på fotboll, fick hoppa mig varm då. Annars har det inte varit speciellt kallt någon gång.

Inte ens mitt i natten när man ramlat ut från krogen, men då har man å andra sidan lite extra innanför västen!

Jag antar att du typ åker buss då? Och typ inte är utomhus på nätterna någon lägre tid?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppade på bussen till Älvsbyn idag, där jag går skola. Lite frost på marken, lite kyligt i luften. No big deal. Regnade lite i Älvsbyn, sånt där typiskt höstväder.

 

Kom precis hem till detta:

 

latest?cb=20151003200010

Åh fyfan i helvete. Här har det varit grått och jävligt och regnat flera dagar i streck. Men det är fan inte snö så jag ska inte klaga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...