Jump to content

Vädertråden!


Umberto
 Share

Recommended Posts

Har varit ca 20 grader här hela veckan! Underbart kan tyckas men jag är sjuk så har inte gjort så mycket mer än att sitta framför datorn och på kvällen varit på fest för att bli mer förkyld.

Nåja, det blåser ganska kraftigt och känns som ca 15 grader ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jag vill inte klaga på det fina vädret som har varit norr om Stockholm senaste två veckorna, men det är verkligen oskönt att jobba i. Smakar saltsvett om hela huden vissa dagar. Och i lägenheten är temperaturen konstant runt 25 grader. Right place, wrong time. ;)

Det är alltid runt 25 grader i mitt rum; vinter som sommar.

Right place, right time! :D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte klaga på det fina vädret som har varit norr om Stockholm senaste två veckorna, men det är verkligen oskönt att jobba i. Smakar saltsvett om hela huden vissa dagar. Och i lägenheten är temperaturen konstant runt 25 grader. Right place, wrong time. ;)

Vi har haft stabila 30 grader inomhus stora delar av månaden :b

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag följer Smhi.se och Yr.no slaviskt för att veta vilka dagar jag kan exjobba, och var. Börjar bli liiite förbannad på att Yr ständigt förutsäger ett annat väder än Smhi. De tre sista ställena av de jag ska göra ur ordinare lista visar strålande sol på Smhi, medan Yr säger att det kommer pissregna överallt i hela Östergötland. Lätt det blir att planera då :ph34r:

Anyway, mulet och konstant regnrisk idag så det blir hemmahäng och grillning med folket ikväll. Uppskattas! Måste tyvärr förmodligen upp i morgon så mycket kröka blir det inte :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...