Jump to content

iPhone 4


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
Vilseledande titel, iPhone 4 ska det väl vara? Såvitt jag vet så kommer luren inte ha 4G.

När tråden gjordes hade inte namnet annonserats än. Många spekulerade kring 4G-nätet, och dessutom så är det den fjärde generationens iPhone (ungefär som iPod's brukar vara 1G, 2G, 3G, men inte ha något telenät trots det.)!

Men håller med, namnet borde bytas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FaceTime

Många har drömt om videosamtal i årtionden. Med iPhone 4 har drömmarna äntligen blivit verklighet. Med en enkel tryckning kan du vinka till dina barn, skratta tillsammans med någon på andra sidan jorden eller berätta det senaste för din bästa vän – iPhone 4 till iPhone 4 via Wi-Fi. Ingen annan telefon gör det så här roligt att hålla kontakten.

:lol:

:huh:

2010-06-08_1172853_0.gif

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, WTF?!? Måste vara 12-månaders då eller?

24-månaders.

650:- behöver ju inte vara så dyrt om det är pott osv också, men det kanske inte Telenor kör med.

Fyfan, undrar om jag lyckas haxxa loss en iPhone 4 på samma sätt som jag gjorde med min 3Gs. Om inte Tele2 börjar sälja dem blir det nog ingen för min del.

Det var fastpris. Det enda abonemanget Telenor sålde iPhone 4 med.

--

Det är intressant att Tele2 börjar sälja iPhone. Frågan är då vilket som är bäst och hur Tele2's alternativ kommer se ut. De andra operatörerna kan man iaf gissa iomed förra årets lansering av 3GS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åfan, najs, då får vi se vad Tele2 och plånboken säger.

24-månaders.

Det var fastpris. Det enda abonemanget Telenor sålde iPhone 4 med.

--

Det är intressant att Tele2 börjar sälja iPhone. Frågan är då vilket som är bäst och hur Tele2's alternativ kommer se ut. De andra operatörerna kan man iaf gissa iomed förra årets lansering av 3GS.

15600 totalt för en telefon är fan för mycket. Jag hoppas verkligen att Tele2 skaffar något billigt alternativ men jag vill minnas att de iPhone 3Gsor som de sålde lite i hemlighet hade ganska dyra abonnemang.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett sms från Telia idag om något specialerbjudande gällande iPhone 4 för alla som redan är iPhone-kunder, och att man skulle hålla koll på telefonen..

Varför skicka ett sms till alla som redan har en iPhone för att förvarna om att det SKA komma ett erbjudande? Pimp på nåt sätt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett sms från Telia idag om något specialerbjudande gällande iPhone 4 för alla som redan är iPhone-kunder, och att man skulle hålla koll på telefonen..

Varför skicka ett sms till alla som redan har en iPhone för att förvarna om att det SKA komma ett erbjudande? Pimp på nåt sätt..

Tele2 skickade ett sms för några dagar sedan till alla deras kunder om att de kommer att sälja iPhone 4 och att man kan anmäla sitt intresse på deras hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad sade de på dagens presskonferens? :hmm:

De jämförde antennproblemet med andra populära smartphones, sade "Smartphones have problems" femhundrasjuttionio gånger och ska ge ut gratis bumpers till alla iPhone 4-användare.

http://events.apple.com.edgesuite.net/1007...vent/index.html

Åh, plus att iPhone 4 släpps i sverige 30 juni.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...