Jump to content

iPhone 4


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

En chansning:

Problem: Har en router men min Iphone har börjar glömma mitt nätverk så jag får manuellt logga in på wifi varje gång jag skall surfa. Varför glömmer iphonen mitt nätverk?

Läste nåt om det där på google det kan vara den där Wi-fi buggen som ställer till det om jag minns rätt. En annan hade samma sak när jag läste runt på olika forum. För en annan hände det fort han låste skärmen så att säga fort han låste upp skärmen var han tvungen att ansluta på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste nåt om det där på google det kan vara den där Wi-fi buggen som ställer till det om jag minns rätt. En annan hade samma sak när jag läste runt på olika forum. För en annan hände det fort han låste skärmen så att säga fort han låste upp skärmen var han tvungen att ansluta på nytt.

Finns det nått tips på hur man kan lösa det? Detta är nått som bara kom efter jag uppdaterade telefonen i förrgår

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det nått tips på hur man kan lösa det? Detta är nått som bara kom efter jag uppdaterade telefonen i förrgår

Om du nu uppdaterade till IOS 6.0.1 om jag nu minns att det är senaste till 4s så finns det inget just nu du kan testa återställa nätverksinställningar på iphonen vet inte hur man gör det då jag har Android. Om det ej funkar så får du testa återställa mobilen helt om det inte hjälper så får du nog lämna in den på lagning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...