Jump to content

iPhone 4


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Du tar bort jailbreak genom att återställa den till fabriksinställningar. Detta kan göras antingen i iTunes eller möjligen under "Allmänt - återställ" i inställningar.

...och ja, det är på grund av jailbreaket du inte kan uppdatera.

Om jag återställer den, försvinner något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan, du kan väl inte ställa en retorisk fråga mitt i allt?

När du ställer en sådan fråga så kommer ju folk självklart anta att du inte riktigt har förstått hela föregående svar.

Det var inte mitt i allt.

mr_tobbe konstaterade att allt försvinner, eftersom en systemåterställning som görs.

Svaret på frågan var således given och jag avslutade men en retorisk fråga. Helt i sin ordning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synka med iTunes, programmen lägger sig där. Bilderna kan du säkerhetskopiera genom att enkelt kopiera över dem till datorn.

Dina "gratis"-program lägger sig också i iTunes, men kan inte synkas till en icke-jailbreakad enhet.

Men spel som skall ha kostat kommer att försvinna oavsett va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Provar här:

Kan någon lite enkelt förklara för mig vad bråket med TELIA, handlar om.

Om jag fattat det rätt, skall de börja ta betalt för tjänster som SKYPE, VIBER mfl.?!

Jag förstår inte problemet egentligen, för vem använder dem?

Jag gjorde det i början med det låter för jävligt på Viber. Om det skall funka måste man vara uppkopplad till internet, vilket man sällan är om man är på stan, skolan etc.

Så, de flesta borde väl ringa "vanligt" när de ringer?! Så vad klagar Telia för då?

Eller har jag använd det fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller har jag använd det fel?

Ja, på sätt och vis.

Jag är alltid uppkopplad till nätet, så för mig fungerar sådana program utmärkt.

Däremot så använder jag i princip bara Whatsapp för att skicka gratis sms. Viber används bara när syrran ringer till mig, och då är det inte dålig ljudkvalitet, det är precis samma som när man pratar i vanlig telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Provar här:

Kan någon lite enkelt förklara för mig vad bråket med TELIA, handlar om.

Om jag fattat det rätt, skall de börja ta betalt för tjänster som SKYPE, VIBER mfl.?!

Jag förstår inte problemet egentligen, för vem använder dem?

Jag gjorde det i början med det låter för jävligt på Viber. Om det skall funka måste man vara uppkopplad till internet, vilket man sällan är om man är på stan, skolan etc.

Så, de flesta borde väl ringa "vanligt" när de ringer?! Så vad klagar Telia för då?

Eller har jag använd det fel?

Jag använder Skype på min telefon rätt så ofta. Dock endast till chatt.

Och precis som exotic så är jag alltid uppkopplad till internet, lite det som är charmen med en smartphone.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...