Jump to content

iPhone 4


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Tror ni inte att det var en PR-kupp alltihop? Lagom att dra igång hypen nu liksom.

Det är möjligt, särskilt då det väl är första gången en Appleprodukt "glöms bort" på en bar månader innan release?

Sedan vet jag inte om man kan se att det bidrar till det hela, men enligt Kaliforniens lagstiftning kan ägaren till ett borttappat föremål kräva tillbaka föremålet inom 3 år från att det tappades bort. Så om Giz hade behållit telefonen hade det varit stöld, i rätten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle nog inte vara så klantig att jag glömmer min gamla slitna Sony Ericsson.

Hur klumpig får man då vara om man tappar bort en helt ny iPhone som man är nästan helt ensam om att ha, och man vet att man blir slaktad om man inte kommer tillbaka med den.

Tror inte heller att Apple är så dumma så dom hur som helst överlåter en prototyp till en random 23-åring.

Nej, PR tror jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle nog inte vara så klantig att jag glömmer min gamla slitna Sony Ericsson.

Hur klumpig får man då vara om man tappar bort en helt ny iPhone som man är nästan helt ensam om att ha, och man vet att man blir slaktad om man inte kommer tillbaka med den.

Tror inte heller att Apple är så dumma så dom hur som helst överlåter en prototyp till en random 23-åring.

Nej, PR tror jag. :)

Men om det nu var PR...

Telefonen bör isf. inte varit försvunnen alls, utan skickad direkt från Apples folk. Historian med baren bör vara fake för att det ska vara en PR-kupp.

--

Har den nya iPhonen 4G?

--

Å andra sidan...

http://gizmodo.com/5520746/apple-didnt-lea...hy-that-matters

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle nog inte vara så klantig att jag glömmer min gamla slitna Sony Ericsson.

Hur klumpig får man då vara om man tappar bort en helt ny iPhone som man är nästan helt ensam om att ha, och man vet att man blir slaktad om man inte kommer tillbaka med den.

Tror inte heller att Apple är så dumma så dom hur som helst överlåter en prototyp till en random 23-åring.

Nej, PR tror jag. :)

Nu var det ju en kille som arbetade med iPhone för Apple.

Men jo, en PR-kupp låter vettigt. :yes:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har iPhonen 4G? Inte vad jag vet, men kan ha fel. Om några år kommer 4G vara mycket mer utspritt, och om då deras telefon heter 4G blir det ju förvirrande

Men det var ju det som var frågan :)

Om en telefon heter 4G betyder det ju inte att folk automatiskt blir förvirrade av det, särskilt då den klarar vanliga 3G.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namnet HD känns inte så fräsch tycker jag, inte heller att de verkar satsa på handhållen filmtittning. Ju mindre skärm desto sämre upplevelse; bio är ju alltid bäst. Att de gör en extremt högupplöst skärm uppskattas dock, det kommer göra internetsurfning till en fröjd och mobilt internet är fortfarande framtiden!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namnet HD känns inte så fräsch tycker jag, inte heller att de verkar satsa på handhållen filmtittning. Ju mindre skärm desto sämre upplevelse; bio är ju alltid bäst. Att de gör en extremt högupplöst skärm uppskattas dock, det kommer göra internetsurfning till en fröjd och mobilt internet är fortfarande framtiden!

Något måste de döpa telefonen.

3GS2 funkar inte riktigt.

HD känns gammalt och funkar inte om inte skärmen är HD.

4G ... (:)) kanske inte finns i telefonen och därför kan den inte döpas till detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iPhone 4 eller liknande kanske?

Efter att ha läst artiklarna på Gizmodo tror jag inte att det var ett PR-trick. Om telefonen nu ska släppas om två månader är det väl inte jättekonstigt om Apple lassar ut ett gäng prototyper för vissa anställda att pröva?

Samma här. De hade väldigt bra argument för att det inte var ett PR-trick.

Namnet iPhone 4 passar iofs då det faktiskt är den fjärde iPhonen (2G, 3G, 3GS, xxx).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...