Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Visste ni att om man trycker på Pil-upp och Pil-höger så spelar man snake på själva playern? xD Fett awesome!

;)

LOL! Man kan spela Snake på YouTube!

Sätt igång random video och pausa vid 0.00. Håll ner vänster piltangent och håll sedan ner uppåt (piltangenten).

Du kan sätta igång videon med musen och sedan spela snake medan videon går i bakgrunden om du så vill :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Oj! Den där gråa menyn, som liknar FB-appen hade inte kommit till mig när jag skrev att jag tyckte det såg cleant ut. Då hade färgtemat ändrats lite, och utan den gråa saken så såg det helt okej ut.

Vet inte vad jag tycker om att en film per kanal visas i taget, det var bättre när den kanal som laddat upp senast hade sina fyra - fem senaste filmer på ett ställe, inte utspritt som det är nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som vanligt vid förändringar är allt jättedåligt i början. Jag har väl tur som vänjer mig ganska snabbt. MEN en sak som jag inte förstår är att "Jag har sett det här videoklippet ta bort det från min startsida"-knappen är borta! Blir sjukt förvirrad när jag måste leta igenom alla klipp inkl. dem jag redan sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...