Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Jösses vad Vevo har skapat inflation när det gäller visningar. Kan inte fatta att vissa låtar har uppemot 500 000 000(!) visningar! Minns på den tiden OK GO hade runt 10 miljoner med "Here we go again" och man tyckte att det var helt galet mycket. :P

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jösses vad Vevo har skapat inflation när det gäller visningar. Kan inte fatta att vissa låtar har uppemot 500 000 000(!) visningar! Minns på den tiden OK GO hade runt 10 miljoner med "Here we go again" och man tyckte att det var helt galet mycket. :P

Sett Britneys senaste video? Fy fan. Har aldrig sett en video med värre produktplacering.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit, Sony passade iafl in i musikvideon (förutom när de tryckt logotypen över hela skärmen), men PlentyOfFish.com? Helt plötsligt sitter hon och surfar på en datingsida :blink: Lite besviken på Åkerlund btw, detta känns som allt annat än hans stil.

För att inte tala om sminket och parfymen i början....

Var ju i princip produktplaceringar varenda sekund. Visst om en video driver med produktplaceringar, men det här var ju seriöst.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, så det var alla de där snabba klippen på grejerna ni menade. Meh, jag vet inte, de flashade ju förbi så fort att jag knappt tänkte på dem. Jag hann inte ens läsa namnet på parfymen/sminket typ. När jag läste vad ni skrev så trodde jag att det var något supertydligt, typ att alla i filmen drack Cola hela tiden eller något. naughty_1182473_1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, så det var alla de där snabba klippen på grejerna ni menade. Meh, jag vet inte, de flashade ju förbi så fort att jag knappt tänkte på dem. Jag hann inte ens läsa namnet på parfymen/sminket typ. När jag läste vad ni skrev så trodde jag att det var något supertydligt, typ att alla i filmen drack Cola hela tiden eller något. naughty_1182473_1.gif

Det var just det var, flera flera flera gånger om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JÄVLA FITT YOUTUBE!!!!!!!!!! Vad har dom för problem egentligen?

Allt det jag har kollat hos mina prenumerationer är resetade så alla klipp från alla anses som okollade...

Ingen annan som får upp samma klipp ca 1 månad senare från det datum den lades ut? JAG VILL INTE KOLLA SAMMA KLIPP IGEN!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...