Jump to content
Bebben

YouTube-tråden

396 inlägg i denna tråd

Som ni kanske sett har YouTube förnyat sin design. Personligen tycker jag inte särskilt mycket om den. Tyckte om den förra, man såg tydligt var allt var och man var van vid den. Men vad tycker ni?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Som ni kanske sett har YouTube förnyat sin design. Personligen tycker jag inte särskilt mycket om den. Tyckte om den förra, man såg tydligt var allt var och man var van vid den. Men vad tycker ni?

Va??? Detta måste kollas upp! Back in five...

Edit: Märker knappt någon skillnad ju! Startsidan ser pyttelite annorlunda ut, men det är inga problem för mig! Hade inte ens lagt märke till det om det inte varit för din tråd.

Redigerad av Renard

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Det är kanske inte någon major förändring, men filmspelaren är annorlunda, likaså description-box och alla prenumerations- och kontoknappar.

EDIT: Går ju knappt att trycka favorit på filmer. Vad är detta? :P

Redigerad av Bebben

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Dom har lagt till vissa nya funktioner har jag sett, så som att dimma backgrunden på vissa filmer. Men inget större som man märkt av.

Redigerad av Alle090

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Dom har lagt till vissa nya funktioner har jag sett, så som att dimma backgrunden på vissa filmer. Men inget större som man märkt av.

Vartfan har du varit?

--

Det där med dimma bakgrunden har väl funnits ett tag om jag inte minns helt fel?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Vartfan har du varit?

--

Det där med dimma bakgrunden har väl funnits ett tag om jag inte minns helt fel?

Finns på Googles egna videos, annars har jag inte lagt märke till det.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Det här är ju jobbigt, ibland blir det så att man måste hålla muspekaren på videon för att den ska spelas upp, och YouTubeknappen som för en till startsidan fungerar inte ibland. Kan fortfarande inte spara klipp till favoriter. Vad fan är det här? Jag vill ha tillbaka det gamla. :P Glömmer man dessutom att ta bort "auto-play" kommer nästa klipp att spelas upp automatiskt, när man kanske vill läsa kommentarer.

EDIT: Och framför allt, varför är det bara typ, jag som fått detta?

Redigerad av Bebben

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Det här är ju jobbigt, ibland blir det så att man måste hålla muspekaren på videon för att den ska spelas upp, och YouTubeknappen som för en till startsidan fungerar inte ibland. Kan fortfarande inte spara klipp till favoriter. Vad fan är det här? Jag vill ha tillbaka det gamla. :P Glömmer man dessutom att ta bort "auto-play" kommer nästa klipp att spelas upp automatiskt, när man kanske vill läsa kommentarer.

Tror inte det har något med saken at göra men.. Vilken webbläsare använder du?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Tänkte på webläsaren också, så jag kollade Firefox och där är det normalt. Jag använder vanligtvis Internet Explorer. Så det är väl något jag gjort där eller någon inställning... Jobbigt ändå..

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Tänkte på webläsaren också, så jag kollade Firefox och där är det normalt. Jag använder vanligtvis Internet Explorer. Så det är väl något jag gjort där eller någon inställning... Jobbigt ändå..

Använd en riktig webbläsare som klarar av HTML 5 så borde allt fixas.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Den enda skillnaden jag märkt ikväll är att man kan söka samtidigt som filmen man ser på fortsätter spelas.. Ingenting störande, bara kompletterande.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in