Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

Fullscreen är fuckad för mig. När jag rör musen händer ingenting, jag kan inte pausa och måste köra Ctrl+Alt+Del för att kunna stänga ner. Dessutom kan jag inte klicka bort filmer från "Premumerationer"-fönstret på startsidan, utan måste gå in på dem och tillbaka igen.

Plus att allt är sjukt fult.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Gör inlägg"

:naughty:

Allt är så jävla fult! Kan de inte bara gå tillbaka till det gamla vanliga? Om det sedan som Logiken påstår ska komma reklam innan klippen så går det åt helvete med YT :lol:.

Suck, det var kul så länge det varade.

Det finns ju redan reklam på en del klipp, men det är ju bara å trycka F5 så försvinner det :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som stör mig mest på framsidan?

När jag går in så tänker jag bara: "Varför hänger jag här? :naughty: ".

Designen är helt åt helvete. Trodde först det var något april-skämt. Icke då.

Bara jag som reloada sidan typ 2 gånger för att vänta ivrigt på att det skulle vara någonting här mellan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Är det bara jag, eller har frameraten blivit sjukt mycket lägre sedan ''uppdateringarna''? Jag har aldrig haft problem att se videos i högsta möjliga upplösning men det fungerar inte längre! Något jag stör mig enormt mycket på är att nästan varje gång jag skriver en kommentar till ett videoklipp får jag upp meddelandet ''Fel, försök igen.'' Sedan ändras aldrig 500 tecken kvar när jag skriver en kommentar!

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara för mig som videoklippen är segare? Frameraten är lägre och videon flyter inte på lika fint som förut. Jag måste sänka kvalitén för att videon ska sluta sega så förbannat >_<

Kul att man inte kan se videos i högre upplösning än 480p utan att frameraten sjunker till hälften. :o;)>_<

Är det bara jag, eller har frameraten blivit sjukt mycket lägre sedan ''uppdateringarna''? Jag har aldrig haft problem att se videos i högsta möjliga upplösning men det fungerar inte längre! Något jag stör mig enormt mycket på är att nästan varje gång jag skriver en kommentar till ett videoklipp får jag upp meddelandet ''Fel, försök igen.'' Sedan ändras aldrig 500 tecken kvar när jag skriver en kommentar!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...